vraagje dr70

zipke70cc

Member
hallo
kheb een dr70 zip 2t
als ik bevoorbeeld op de weg rij met kuilen en ik rij erdoor dan gaat ie haperen/borrelen en ook als ik een wheelie wil doen hoe kan dat?
sproeier te groot? te klein?
teveel lucht? te weinig?
carb te schuin? vlotter leeg?
setup
sproeier 78
drukveer orgi
trekveren omega +25%
rollen 5.5gr malossi
help me aub
mvg
 
Advertisement - register to remove this

hallo
kheb een dr70 zip 2t
als ik bevoorbeeld op de weg rij met kuilen en ik rij erdoor dan gaat ie haperen/borrelen en ook als ik een wheelie wil doen hoe kan dat?
sproeier te groot? te klein?
teveel lucht? te weinig?
carb te schuin? vlotter leeg?
setup
sproeier 78
drukveer orgi
trekveren omega +25%
rollen 5.5gr malossi
help me aub
mvg
Heb dit ook gehad bij een stalkertje van mij bij mij lag het aande lucht.
Hoop datje hiermee iets bent.
 
hallo
kheb een dr70 zip 2t
als ik bevoorbeeld op de weg rij met kuilen en ik rij erdoor dan gaat ie haperen/borrelen en ook als ik een wheelie wil doen hoe kan dat?
sproeier te groot? te klein?
teveel lucht? te weinig?
carb te schuin? vlotter leeg?
setup
sproeier 78
drukveer orgi
trekveren omega +25%
rollen 5.5gr malossi
help me aub
mvg
Andere bougie proberen mijne stottert bij br8 ofzo heb er nu een 7 in maar ik moet eigenlijk een 6
 
Als je op een normale weg rijd heb je dan ergens last van? Probleem zal wel zijn dat je carb niet genoeg benzine krijgt als je wheelies trekt, maar daar gaat een grotere sproeier niks aan veranderen. Over het algemeen zou je als de scooter goed is afgesteld ook prima op je achterwiel moeten kunnen rijden
 
wat voor carburateur heb je?

Sommige kleine carbs hebben hier last van. Door het heen en weer klotsen van brandstof in de vlotterkamer en de smalle carb ingang is er geen goede verneveling. Tussen de nevel vormen zich druppels die langzamer verbranden. Hierdoor krijg je een slechtere verbranding en gaat hij stotteren of happeren.
 
Back
Top