This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vraagje annulering bestelling

Status
Not open for further replies.

Limpi

Well-Known Member
Weet niet goed of het hier moet, dus verplaats maar als dit fout staatn
Dus: ik heb een week geleden een bestelling bij easyparts, nu, kan ik deze gewoon annuleren zonder kosten enzo? ik heb betaald met credit-card dus dat kan ik gewoon annuleren, maar mag dit ?
 
Goh, ik geef ze nog tot morgen, als ze dan nog ni geantwoord hebben (kheb al 3 mails gestuurd) dan annuleer ik de boel en bestel ik ergens anders. Credit-card betalingen kunnen toch zo handig zijn ^^
 
Ze reageren wel , maar 20 jaar later... Kut site ist. Ik bestel daar alleen als ik iets origineels of kleins nodig heb.

onzin , ik heb altijd nog mijn geld terug gehad , alleen het geld terug kan even duren , mja , dat zal ook wel kloppen , je bent de enige klant niet


je moet eens leren geduld te hebben...

verder , ze reageren wel op e-mail , maar ik kan me voorstellen dat als iemand 20 e-mails stuurt achter elkaar dat ze je wel even gaan "vergeten"...

@ topicstarter , voordat je nou weer gaat lopen zeiken, lees in vervolg eens een keer de voorwaarden etc. op zo'n site , dat heb je kennelijk niet gedaan.

je hebt dus gewoon niet verder gekeken dan je neus lang is.
 
Status
Not open for further replies.