Vraag snelle cilinder

Advertisement - register to remove this

Laagtoerige 70 kan geen kwaad (ala dr70, misschien malossi sport). Of snelle 50's kunnen het ook wel houden. Maar voor de hoogtoerige 70cc's kun je beter een volle krukas (bv doppler) nemen....
 
Juliën said:
Ja oke, maar ik bedoel welke snelle cilinder op je std. krukas geen schade aanricht, dus niet dat je krukas krom draait ofzo...

Dacht al dat dit je bedoeling was :)

Zoals Aerox 491 al zegt een laag toerige 70/50 (gietijzer) :)
 
oke bedankt!
Ik weet genoeg over de cilinder maar nog ff een ander vraagje;)

Wat is het minste en het goedkoopste te doen voor het harder laten optrekken van je scooter, bv. Koppeling, vario of andere vertanding? En wat raden jullie aan te gebruiken?
 
Juliën said:
oke bedankt!
Ik weet genoeg over de cilinder maar nog ff een ander vraagje;)

Wat is het minste en het goedkoopste te doen voor het harder laten optrekken van je scooter, bv. Koppeling, vario of andere vertanding? En wat raden jullie aan te gebruiken?

Wat zit er voor de rest op? std?
 
Er zit nu een 17,5 dell'ortho op, maar ik heb me scooter net en ik wil hem snel op laten trekken, misschien auto-wheelies maar wel met std. cilinder het liefst.

Ik heb een keer gelezen van iemand die een overrangesetje van malossi MHR erop had die ook auto-wheelies maakte op een zip ac.
 
Juliën said:
Er zit nu een 17,5 dell'ortho op, maar ik heb me scooter net en ik wil hem snel op laten trekken, misschien auto-wheelies maar wel met std. cilinder het liefst.

Ik heb een keer gelezen van iemand die een overrangesetje van malossi MHR erop had die ook auto-wheelies maakte op een zip ac.

:X

Met standaard cilinder kan je die auto wheelies wel vergeten....

En ik heb eens een keer een verhaald gehoord bla bla daar heeft niemand wat aan, met een overrange set alleen zal je niet veel prestatie winst boeken.
 
Ik heb een Zip AC met MHR Team 70 - Tuned
Op een Standaard krukas....Draait Rond de 13800 RPM.

Tot nu toe geen probs gehad :$

Mzzls DavidHamers.

P.s. Diezelfde MHR Team 70 is ook te koop....
 
DavidHamers said:
Ik heb een Zip AC met MHR Team 70 - Tuned
Op een Standaard krukas....Draait Rond de 13800 RPM.

Tot nu toe geen probs gehad :$

Mzzls DavidHamers.

P.s. Diezelfde MHR Team 70 is ook te koop....


Kan goed kloppen, met goede lagers kom je een heel eind op PIA.
Evo 50 set-up van een maatje van me maakte zo'n 13K en dat is nooit stukgelopen ( uiteraard niet op mina *D )

Maar als je je set-up mooi compleet wil drop je er een Doppler oid in.
 
Back
Top