vraag :s

Beste,

Ikzelf rij met een derbi senda x-treme van juli 2011, heb al 5850 km's gereden zonder kosten, enkel men onderhoud en de 2takt olie, dit is heel normaal,
Mijn ketting span ik zelf aan en smeer deze zelf, weinig werk aan, is zo gebeurd.
Heb voor mijn derbi een kleine 5 maand met een scooter gereden, had hiermee 5400 km's, heb deze doorverkocht voor men derbi nieuw te kopen, vind de derbi veel leuker rijden.

Hoop dat je hiermee wat meer weet.

Mvg
 
Beste,

Ikzelf rij met een derbi senda x-treme van juli 2011, heb al 5850 km's gereden zonder kosten, enkel men onderhoud en de 2takt olie, dit is heel normaal,
Mijn ketting span ik zelf aan en smeer deze zelf, weinig werk aan, is zo gebeurd.
Heb voor mijn derbi een kleine 5 maand met een scooter gereden, had hiermee 5400 km's, heb deze doorverkocht voor men derbi nieuw te kopen, vind de derbi veel leuker rijden.

Hoop dat je hiermee wat meer weet.

Mvg


Schakel is sowieso leuker dan scooter rijden, scooter word na een tijdje saai.
 
Kan je van schakel net zo goed zeggen. Heb het scooterrijden alle 3 jaren dat ik het deed leuk gevonden (waren dan ook altijd vlotte scootertjes). Schakelen was ik juist sneller zat in de stad.

Met de auto nu hetzelfde verhaal :p
 
Back
Top