Vraag over Yasuni R + peugeot verticaal

z2takt

New Member
Hoi,

Ik heb nu 3 dagen een yasuni r onder mijn speedfight 2 lc liggen, maar ik krijg hem gewoon niet goed afgesteld. Met de originele uitlaat liep die 75 op gps. Nu met de yasuni maar 60. Heeft iemand een afstelling voor deze combi of tips?
Heb gurtner 17,5 carb met sproeier 54 origineel luchtfilter niks aan gedaan
5.5g rollen met rooie trekveertjes en zwarte drukveer (trok mooi naar de top met originele uitlaat met deze afstelling). Trekt nu ook goed naar de 60 maar ik wil die top omhoog hebben.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Nieuwe uitlaat is opnieuw afstellen.
Ik rijd nu ook met een Yas R op een 05 sf2 LC.

17,5 er af halen, dit is al kloten.
Mooi een goede gurtner 12.5 er boor terug plaatsen.

Drukveer zwart ( stock ) kan prima functioneren anders een witte malossi eens proberen.

5.5 gram vind ik zeld tamelijk ligt zelfs met een sport vario als een multivar bijv.

Zou eens tussen de 6 en 7 gram gaan zitten met sproeier 70/72 om een ontgrenst inlaat traject met een 12.5 carb.

Hij zou met een beetje afstellen toch wel op de teller 80 moeten kunnen halen.

Mocht dit niet zo zijn.
Kan je cilinder/zuiger ook gaar zijn.
 
Nieuwe uitlaat is opnieuw afstellen.
Ik rijd nu ook met een Yas R op een 05 sf2 LC.

17,5 er af halen, dit is al kloten.
Mooi een goede gurtner 12.5 er boor terug plaatsen.

Drukveer zwart ( stock ) kan prima functioneren anders een witte malossi eens proberen.

5.5 gram vind ik zeld tamelijk ligt zelfs met een sport vario als een multivar bijv.

Zou eens tussen de 6 en 7 gram gaan zitten met sproeier 70/72 om een ontgrenst inlaat traject met een 12.5 carb.

Hij zou met een beetje afstellen toch wel op de teller 80 moeten kunnen halen.

Mocht dit niet zo zijn.
Kan je cilinder/zuiger ook gaar zijn.
Thx voor je rea. Zou je denken dat ik snaarslip heb? Heb er nu wat meer op gereden en hij schommelt kei erg in toeren, bij de 60 gaan de toeren hard naar beneden maar soms pakt die hem weer op en dan loopt ie weer tot 75 ong
 
Die kans is aanwezig, dan zou je even je overbrenging moeten nakijken en de staat van je snaar.
er staan wel afmetingen op wat hij zou moeten hebben.
anders koste een nieuwe een keer 20 euro ofzo.
 
16217985374118300906468752165137.jpgDie kans is aanwezig, dan zou je even je overbrenging moeten nakijken en de staat van je snaar.
er staan wel afmetingen op wat hij zou moeten hebben.
anders koste een nieuwe een keer 20 euro ofzo.
Mijn snaar ziet er nog goed uit, ik denk zelf dat het aan mijn vario ligt, deze is erg glad en loopt niet recht af, zit een bobbelige rand op het einde162179849524910264128798481937.jpg, kan dit snaarslip veroorzaken?
 
Back
Top