Lesley

Member
Hallo allemaal,

Ik wil graag een nieuwe koplamp unit kopen voor op mijn Aerox en nu heb ik van die units gezien die een dubbele koplamp hebben. Wel hebben ze geen reflector zoals een normale koplamp unit. Heeft iemand hier ervaring mee of dit soort lampen goed verlichten? Het liefst vraag ik of iemand een foto hiervan heeft (van het licht wat op de weg valt) :). Meningen van mensen met een ander merk scooter met dit soort lampen zijn natuurlijk ook hartelijk welkom!

1579114674757.png

Ohja, deze lamp heeft trouwens oranje dagrijverlichting. Is dit toegestaan op de weg?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Dit is gewoon de booskijker voor de Aerox, kan je vergelijken met de booskijker van een zip.
Geeft genoeg licht na mijn mening en ziet er bij de aerox gewoon gruwelijk ui!
Als je alles goed monteert heb je ook grote licht etc, deze zijn na mijn weten gewoon gekeurd.
 
Ze zijn zowel als dagrijverlichting als knipperlichten te gebruiken, Sparky.

Link naar website koplamp
Uiteraard, je kunt er bij wijze van spreken ook remlichten van maken maar omdat ze oranje zijn lijkt mij dat het hier bedoeld is als knipperlichten.

Want ik denk niet dat een verlichtingsunit een CE keurmerk krijgt met oranje dagrijverlichting, als er uberhaupt een keurmerk op staat!
 
Voor degene die nog geïnteresseerd zijn; ik heb een video gevonden op het kanaal van Joey Schaar waarbij iemand exact deze koplamp had. Schijnt dat de lamp ook blauw/wit dagrijverlichting heeft! Later in de video is ook de scooter met normaal licht te zien op de weg dus ook deze vraag is beantwoord. Geen probleem verder dus.

> > Link naar video < <

Hartelijk dank voor de reacties, gcs100, Sparky en Giodam!
 
Back
Top