Vraag over keuze krukas

Yordelicious

Well-Known Member
Ik heb laatst mijn originele krukas verrot gereden (Peugeot Speedake), nou wil ik aan jullie forumjockey's vragen of jullie mij wijze raad willen geven, namelijk, wat is de beste en normaal geprijsde krukas verkrijgbaar onder mijn scooter met een 70 cc Polini (ik bedoel dus dat ie nu al flink wat kracht heeft en niet gelijk weer m'n krukas verrot wil rijden :S)... Zelf zat ik te denken aan een Hebo racekrukas of een Doppler volle racekrukas.

Laat jullie horen ;)

-Yordi

Btw.
Ik wil een andere uitlaat (heb nu een Gianelli G.S.P. liggen :p), wat is een goede 70 cc uitlaat voor peugeot? ;-)
 
Advertisement - register to remove this

Van een vriend van me, die nogal verstand ervan heeft (volgens mij ;) haha) mag ik onder geen enkele voorwaarde een rito of doppler krukas komen omdat dat te vergelijken is met zacht plastic (als je aanneemt dat Hebo of Polini hard plastic is). Dus ik ga wel gewoon op zoek naar een Hebo krukas :) In ieder geval bedankt voor jullie reacties

Groetjes,
Yordi
 
Die 'vriend' van je is waarschijnlijk merkjes-geil, en blijkbaar makkelijk manipuleerbaar door de commercie. Loopt zeker ook alleen in merkkleding? ;)

Als iemand als melf - met ervaring met andere merken - zegt dat het prima asjes zijn, kun je dat best van hem aannemen,.

Overigens zijn krukasses gelukkig niet van plastic :p
 
Yordelicious said:
Van een vriend van me, die nogal verstand ervan heeft (volgens mij ;) haha) mag ik onder geen enkele voorwaarde een rito of doppler krukas komen omdat dat te vergelijken is met zacht plastic (als je aanneemt dat Hebo of Polini hard plastic is). Dus ik ga wel gewoon op zoek naar een Hebo krukas :) In ieder geval bedankt voor jullie reacties

Groetjes,
Yordi


Hebo lopen vaak stuk en Polini krukassen scheuren , die vriend van jou heeft er echt verstand van...
 
Back
Top