This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vraag over andere kickstartpedaal

Hi,

Ik zat laatst wat te zoeken naar kickstartpedalen met een mooi kleurtje en zag dat deze er alleen waren voor minarelli en piaggio natuurlijk

Bij minarelli weet ik zeker dat ie niet past alleen de piaggio pedalen hebben precies dezelfde bevestiging zo te zien.

Aangezien de pedalen meer dan 20,00 euro kosten vraag ik toch maar ff voor de zekerheid.
Passen deze kickstartpedalen op de sr2000 morini?

Dus de bevestiging van de pedaal is hetzelfde (voor zover ik zie) maar is het gat waar die pen in komt ook even groot?

Hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Alvast bedankt
 
vraag anders ff aan de dealer volgens mij kan het gewoon en is het gewoon gelijk aan elkaar. maar weet het niet zeker vraag maar ff voor de zekerheid aan je lokale dealer die weet het vast wel
 
ik weet wel uit ervaring dat mina/pia uitwisselen niet mogelijk is... de tandjes zijn heel anders. Mina is veel ''grover'' dan pia.
morini weet ik ook niet precies...
 
Idd en de schroef zit bij mina van links naar rechts en bij pia en morini van boven naar beneden. Maarja, ik kijk wel eens bij de dealer. Eerst ff mijn scootertje rijdende krijgen.

Iig thx.
 
Nee, past bij mijn weten niet @ Morini... die alu kickstart pedalen zijn trouwens troep, op een gegeven moment is het alu lam en kan je het pedaal zo ronddraaien :|
 
Oei, ik wist niet dat het zo'n troep was. Ik was idd van plan om zo'n alu pedaal te kopen evt. met een mooi kleurtje.

Ik had ook eens van die gekleurde carter boutjes, wat een ellende
3 ervan afgeknapt en blijven zitten in je carter.
Ik wil niet weer dat soort troep.

Goed dat je dit zegt, ga ik dus niet kopen. Thx he.