Vraag andere uitlaat

illuh

Well-Known Member
Ik heb nu een stage6 ac racing(piaggio) en ik nu eindelijk weer geld heb wil ik een nieuwe uitlaat kopen, maar ik heb nog niet echt een idee wat voor uitlaat. Ik zat wel te denken aan een c16,(carb die ik nu heb is 17.5 ik wil richting de 21/24 gaan).

ik wil er wel dagelijks op rijden en ik had ergens gelezen dat een c20 eigenlijk te veel van het goeie is.

er zijn ook nog veel andere uitlaten maar daar heb ik niet echt veel ervaring mee zoals de polini evo, polini 4race, tjt grupo b enz

ik zou graag willen weten welke uitlaat het beste past bij mijn setup.

suggesties zijn welkom
 
Advertisement - register to remove this

illuh said:
Ik heb nu een stage6 ac racing(piaggio) en ik nu eindelijk weer geld heb wil ik een nieuwe uitlaat kopen, maar ik heb nog niet echt een idee wat voor uitlaat. Ik zat wel te denken aan een c16,(carb die ik nu heb is 17.5 ik wil richting de 21/24 gaan).

ik wil er wel dagelijks op rijden en ik had ergens gelezen dat een c20 eigenlijk te veel van het goeie is.

er zijn ook nog veel andere uitlaten maar daar heb ik niet echt veel ervaring mee zoals de polini evo, polini 4race, tjt grupo b enz

ik zou graag willen weten welke uitlaat het beste past bij mijn setup.

suggesties zijn welkom

die c16 zou et wel leuk doen en anders gianelli shot :)
 
Geen Shot. Shot is op Piaggio niet bepaald hoogtoerig, en zo'n S6R cilinder wil wel hoor.
C16 zal wel leuk zijn inderdaad, Stage 6 R1200/1400 zal het ook niet slecht doen. Zoek anders ff op het forum, want dit is zeker al vaker langsgekomen.
 
Back
Top