Voorwiel Speedfight

stephan06

Banned
Hallo allemaal,

ik heb een prob. (nou ja....) met het voorwiel...

hoe krijg je deze eruit i.v.m. overspuiten????

Alles ging goed tot die fucking remklauw!
Deze kun je niet van je schijf afhalen omdat deze binnen in het wiel zit...

Volgens mij is er maar 1 oplossing, remklauw met remschijf en al van het wiel halen.....:(

Of is er toch een andere manier??

Thzx:|
 
Advertisement - register to remove this

Wat lul jij nou allemaal over remklauw verwijderen en dergelijke onzin ?? Je wil toch alleeen het wiel overspuiten en niet de schommelarm !!!

Als je alleen het wiel los wilt hebben moet je gewoon de drie boutjes in het wiel losdraaien en kun je zo het hele wiel eraf halen verder geen gezeik met remklauw of dergelijke !!!
 
Originally posted by stephan06
Euhm....

Als je deze 3 bedoeld...

deze zitten zo vast als het kan maja....

Blijft je schijf dan ook aan de monoarm zitten??

die drie bedoel ik dus !

Als je ze niet los kunt krijgen moet je er gewoon een dop opzetten en een paar flinke klappen met hamer erop geven en dan met flink lange sleutel losdraaien !!

De schijf blijft aan de mono arm vast zitten aleen het wiel zal loskomen alle andere zooi zal blijven zitten !

en btw zie ik nou zo`n grote scheur of kras in die velg zitten ?
 
ziet er zo wel goed uit...
is het op de foto nog nat of zit er een dikke laag blanke lak overheen omdat ie zo glimt*D ?

geen zakkers erin?
en lijkt het zo of heb je ook de binnenkant meegespoten???

owja, nog iets: die velgranden... ga je die polijsten ofzo? als je de band eropzet gaat die verg er namelijk gegarandeerd af...
 
Hij glimt nu nog bes wel ja....is nog niet hard..

De randen zijn gepolijst....

En, als je de randen van de velg spuit.. komt er vanzelf ook verf aan de binnenkant wat eigelijk niet nodig is maja....
Ik heb ze gespoten met een verfspuit die je op de compressor kunt aansluiten, spuit nogal breed, maar gaat perfect!!

gelukkig nergens zakkers:)
 
heb je ook al blanke lak eroverheen gedaan/moet je dat nog doen/ doe je dat niet???

hoeveel lagen witte lak heb je erop zitten?

kun je misschien een pic posten van de gepolijste velgranden?

(ik wil maybe ook nog ooit m'n velgen spuiten, wij hebben ook een compressor... hoe kom je trouwens aan die lak, want je gebruikt geen kant-en-klare-spuitbussen uit de winkel, maar ik heb ook nog nooit potten lak gezien, ja, muurverf, maar geen autolak...)
 
Last edited:
ok... das een heeeeeeeeeeel lang verhaal hoe ik aan die lak kom...

ik zal maar eens beginnen:

voor een jaar terug ofzo heeft mijn zus in mijn moeders auto, de auto voorzien van een paar leuke krassen en deuken in de achterklep.

Overspuiten dus!

Mijn pa werkt bij de akzo en kan dus aan autolak komen van het merk sikkens. Mijn pa de klep overgespoten, en had nog wat (witte) verf over.

Die kon ik dus mooi gebruiken voor mijn velgen.

Ik zal een plaatje posten van die verf... want er moet allerlij troep bij in, zoals een harder enzo.
 
ik ga binnenkort ook me velgen spuiten,ook wit en ook met gepolijste randen,verder ga ik me carter en remhendels ook polijsten. misschien ga ik die grijze kappen (sf2,techno-blue) ook overspuiten in dezelfde kleur als mijn velgen,weet nl niet of dat grijze en dat witte wel zo mooi bij elkaar staat...
als het allemaal klaar is zal ik de pics ook ff posten (doe ik over 2 weken ongeveer,want eerst vakantie)
 
Back
Top