S SpeedStaH Well-Known Member 21 March 2004 #1 Wie kan mij helpen: mijn vooral kan heen en weer schuifen, want moet er allemaal tussen de poten zitten dat de velg gewoon goed zit ? alvast bedankt gr padrique je kan me ook toevoegen als je dat wilt, zou ik op prijs stellen :d manse_hans@msn.com
Wie kan mij helpen: mijn vooral kan heen en weer schuifen, want moet er allemaal tussen de poten zitten dat de velg gewoon goed zit ? alvast bedankt gr padrique je kan me ook toevoegen als je dat wilt, zou ik op prijs stellen :d manse_hans@msn.com
Spy 70cc Put it in the A I R 21 March 2004 #2 Er moeten wel bussen tussen.... Heb je onlangs je voorwiel eruit gehaald? En dan vergeten die bussen ertussen te zetten... Upvote 0 Downvote
Er moeten wel bussen tussen.... Heb je onlangs je voorwiel eruit gehaald? En dan vergeten die bussen ertussen te zetten...
Folkert@MinaRally Freude Am Fahren 21 March 2004 #3 Wiellagers rot? tussen de lagers zit ook nog een bus (bijna de breedte van je voorwiel) zit die erin? Misschien balhoofdlagers stuk? Upvote 0 Downvote
Wiellagers rot? tussen de lagers zit ook nog een bus (bijna de breedte van je voorwiel) zit die erin? Misschien balhoofdlagers stuk?
Stephan. Senior User 21 March 2004 #4 of je snelheidsmeter, die zit tussen een poot en je wiel. Upvote 0 Downvote
Nitroxxx Leert als maar bij... 21 March 2004 #5 Is het bij een aerox, heb hetzelfde voorgehad. Zijn zo van die rubbertjes dieje moet kopen.... Upvote 0 Downvote