voorvork

jeroenbo

Well-Known Member
Ik was vandaag lekker aan het rijden op mijn aerox. Ik trek op en ik hoor een raar geluidje ( net alsof mijn band springt), ik kijken naar mijn band, niks aan de hand. IK rijd verder en ik kan helemaal niet meer normaal sturen ( echt superzwaar) , ook als ik rechtdoor ga begint hij te slingeren. Eenmaal thuisgekomen ben ik maar eens gaan kijken naar mijn voorvorkje.( Ik had namelijk een maand geleden een ongelukje gehad en heb toen mijn voorvork laten richten). IK mijn voorvork eraf gehaald. Is die bijna helemaal ingescheurd bij het kroonstuk( dus: bij de onderste lagers). Denken jullie dat ik dit kan laten lassen?? KAn het zijn dat mijn dealer gewoon teveel heeft gebogen aan die stang,zodat er misschien een kleine scheur in is gekomen (en dat deze is doorgescheurd)??

Als dit laatste het geval sla ik die dealer echt kapot. Stel je eens voor dat ie was afgebroken net op het moment dat ik op topsnelheid aan het rijden was. Dan hadden jullie een lid minder op dit forum gehad!

Mzzl Jeroen
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by jeroenbo:

Stel je eens voor dat ie was afgebroken net op het moment dat ik op topsnelheid aan het rijden was. Dan hadden jullie een lid minder op dit forum gehad!

Mzzl Jeroen

We hebben hier al genoeg mensen en er zuller er nog wel 100en bijkomen
wink.gif
 
blijkbaar...

echt zwaar kut voor je, het zou best kunnen wat je zegt, als dat zo is, kan ik me voorstellen dat je niet echt vaak meer naar die oplichter van je gaat.

ik heb btw. nog een kroonstuk liggen, als je interresse hebt...alleen ff kijken of die nog recht is.
 
Originally posted by jeroenbo:
Vind je dat grappig?

Die knipoogsmiley betekend dat je het met een korreltje(zak) zout moet nemen.

En nee, natuurlijk hoop ik niet dat je een (dodelijk) ongeluk krijgt.

Er zijn maar weinig mensen die ik dat gun. Jij hoort daar niet bij.
 
maar het kan iid door je dealer zijn gekomen, als je metal te veel buigt, metaal moeheid of haarscheurtjes kunnen onstaan die dan groter worden.
 
Volgens mij ging ut al fout toen je schreef , Aerox....

------------------
-------------------------
Sr www 99'- custom build,Sr stealth 99'-special painted
 
Back
Top