Voorvork zit vast :S

Julez

Julezrulez
Hey allemaal,

Gister was ik gaan rijden en ik was blij met mijn nieuwe voorrem, dattie het weer deed. Dus ik had hem getest, en kijken of ik misschien een stoppie ermee kon doen8P dom dom dom, lukte dus voor geen ene meter.
Toen ik wegreed merkte ik dat ik helemaal geen vering meer had, me voorvork zit dus vast!
ik heb dit al eerder gehad en na een tijdje ploepte hij weer terug, maar ik weet niet hoe ik dit nu moet fixen? En hij moet snel gefixt worden, want hij staat in de verkoop!! En me voorrem is ook weer kapot/lek:(8P

Groetjes, julez
 
Advertisement - register to remove this

ja ik had hetzelfde gekloot....
ik heb het gewoon op de beun manier gedaan...
met rubber hamer op je velg houwen, dan floept ie er zo uit.
beste is ff reviseren of goeie tweedehands scoren
 
ja ik had hetzelfde gekloot....
ik heb het gewoon op de beun manier gedaan...
met rubber hamer op je velg houwen, dan floept ie er zo uit.
beste is ff reviseren of goeie tweedehands scoren

Ga ik dat wel ff probere dan

Ja ik was al vorige keer naar de brommerzaak gegaan, en die gast daar zei dat hij niet wist of ze er een hadden voor me, maar als ze er een hadden zou die rond de 100 euro kosten! :(
 
Ga ik dat wel ff probere dan

Ja ik was al vorige keer naar de brommerzaak gegaan, en die gast daar zei dat hij niet wist of ze er een hadden voor me, maar als ze er een hadden zou die rond de 100 euro kosten! :(

tweedehandsje aanschaffen, voor 30euro heb je wel een net paar poten...
 
Zou het persoonlijk met een rubbere hamer proberen.
Weet niet of je er keeringen voor kan krijgen. Maar mocht de voorvork demonteerbaar zijn en de poten los zitten. Zou ik hem voor de zekerheid helemaal los maken en dan binnenin goed schoonmaken. Daarna nieuwe keeringen en olie / vet erin doen.
 
oke, dus ff knallen tegen me velg/voorvork met zon hamer.. Verder ga ik niets fixe, gaat in de verkoop. Heb verder nooit problemen met mijn voorvork, dus maakt opzich ook niets uit

thnx!
 
Hahahah lol, ik sloeg eerst wat tegen mijn voorvork aan, en gaf daarna een klein tikje tegen me velg en me voorvork schiet los! Ik schrok me echt dood!! HahahaXD

Thnx voor de hulp!!
 
Back
Top