Voorvork slider lengte veer

bennieboy90

Well-Known Member
Bij me slider, waren me keerringen lek van me voorvork, ik dus leuk vervangen olie was minimaal die er uit kwam. Nou ik eindelijk me keerringen binnen gekregen. Erin gezet alles terug zetten. Olie erin ik had nou 75ml erin gedaan omdat ik dat door diverse mensen werd gezegt ( al heb ik hier me bedenkingen over omdat slider voorvork langere slag heeft !) Dus dat maar geprobeerd. Maar hij kan nu natuurlijk wel inveren ,maar de terugslag is niet echt denderend. En blijft hangen als je ingeveerd bent en dan los laat. Dus als je stil staat kan je je stuur omhoog trekken voor enkele cm's ( lose vering).

Dacht haal me binnen poten er ook eens uit. En bekijk me lange veer eens die is 25,4 cm , niet echt een preciese maat wel ? Iemand een idee voor me.

Over wat het probleem kan zijn ?
De hoeveelheid olie in voorvork van een Slider ?
En misschien hoelang de lengte is van de grote veer in de binnenpoten ?

Mvg Ben sloots
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou er wat meer olie in doen , dan slaat 'ie wel gelijk terug neem ik aan. Want hoe meet vloeistof erin zit , hoe hoger de druk oploopt , als je inveert... Due druk kan niet weg , duus slaat 'ie maar je poten omhoog. Of bedoel je dit niet ?
 
Heb het in een database opgezocht moet 115cm3 olie erin. !
Maar ja dan is het nog steeds zelfde probleem, er is denk te lang zonder olie gereden in de vork waardoor de veren slap zijn geworden.
Teveel olie erin knallen je keerringen eruit;).

Benn
 
Back
Top