Voorveer Speedfight2 lek

SanderB

Well-Known Member
Ik ben dr vandaag achtergekomen dat de voorveer van mn SF2 lekt, das dus mooi klote... (vroeg me al af waarom de demping zo verrot was de laatste tijd)
Weet iemand misschien of dit te repareren is of dat ik gewoon een nieuwe veer nodig heb?
En wat kost zo'n veertje?
Er hangt een standaard Paioli veer onder, weet niet precies welk type...

BVD, Sander
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb het ook al 2 weken, maar m`n veer is nog steeds niet gearriveerd bij de dealer, als het goed is, is het gewoon garantie werk (dit is tenminste bij mij), gewoon je Peugeot-garantiepas inleveren bij de dealer. Die voorveer kost 170,- nieuw, deze is dan de org. van de Speedfight.
 
Heb mn scooter alleen zodanig opgevoerd dat er van garantie waarschijnlijk geen sprake meer is
frown.gif


------------------
Peugeot Speedfight2LC, MHR Replica 70cc, for Race, DO 19.5mm, Polini Speedcontrol voor Piaggio
 
Ik heb ook last gehad van een kapotte voorveer. Jammergenoeg heb ik toen m'n orginele veer genomen... daar heb ik nou spijt van. Dus als ik je advies mag geven, koop gelijk een betere (gas) veer.
De plaatselijke dealer zei dat het niet te repareren was. Ook viel mij op dat er geen olie aan de buitenkant te zien was. er zal binnen in wel iets kappot geweest zijn denk ik. (zuigertje of zoiets)
 
Originally posted by Ogre:
Heb mn scooter alleen zodanig opgevoerd dat er van garantie waarschijnlijk geen sprake meer is

Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je scooter opgevoerd is of niet, je hebt gewoon 3 jaar gegarantie van Peugeot. Mijn scooter is ook opgevoerd, maakt ik krijg m`n voorveer ook vergoed.
 
Mijn voorschokdemper op m`n speedfight is ook een keer verrot gegaan, lekte onwijs veel olie. Enige wat eraan te doen is is een andere kopen

Ik heb trouwens nog een goede standaard voorschokdemper voor een speedfight liggen, dus als iemand intresse heeft laat maar horen
 
Back
Top