Het zal wel uitmaken qua prestaties. Alleen als je een langzame bocht tegenkomt, dan staat hij veel te rijk. Eigenlijk moet je op een of andere manier de benzine toevoer ook variabel zien te maken.Originally posted by Alexander
Ik wil namelijk ook weten of dit uitmaakt in prestaties ( RamAir) t.o.v normale aanzuiging.
Originally posted by r-ox
kan je niet je hele buddy als airbox gebruiken?
gewoon die lucht happer in je buddy uitlaten komen zoals nu en dan gewoon die aansluiting naar de carb er tussen wegahalen
Originally posted by Sjoerdyo
Is dit niet te weinig voor ramair? Het zit een beetje opzij, op motoren zit het iig altijd voorop en rijdt men met een heel hoge snelheid waardoor er heel veel lucht inkomt, das wel een verschil met dit lijkt mij.
Misschien is het ene idee om aan de andere kant ook zon ding te fixen, en dat met een t-stuk op elkaar te laten uitkomen.
Maar idd, je moet ook proberen de benzine toevoer variabel te maken. Wat voor carb hangt eronder trouwens?
Originally posted by Alexander
Welke rechte hoeken alles is mooi rond en sluit perfect op elkaar aan.
ook als je raced?Originally posted by Alexander
En de happer zit niet voor me benen. Dat dacht ik ook eerst maar dat is neit zo.