76 VETTE
Pitbike Privateer
In het begin van dit topic lees ik de volgende uitspraken;150cc slaat totaal nergens op. in de -10pk.
ik spreek nu niet voor mezelf maar voor zo'n 10-15 pitbikers.
>steeds meer mensen met ongeveer 150 cc willen gaan rijden.
>de vraag voor +125cc komt ook van een aantal NL rijders
>nog meer pitbikes willen een +140 kit
>hier zijn er zat die de overstap willen maken naar meer cc's (post van jouzelf) 8)
Maar; ik vraag me af WIE die rijders dan zijn die over willen stappen; ik heb verschillende mensen gesproken maar er waren er maar weinig die groter wilden.
Mij persoonlijk maakt het niet uit; 150cc? Ik koop gewoon een 150cc blok en kijk of ik dat (goedkoop) sneller krijg dan mijn huidige getunede 125cc blokje. Met het snelste blok rijdt ik dan komend seizoen bij +10pk.
Nog groter? no problem; koop ik een blok en ga er vanuit dat het sneller is dan mijn huidige blokje. :+
Maar ik weet uit gesprekken met diverse coureurs dat ze nu al (met 125cc) moeite moeten doen om aan het rijden te blijven.
En het zou (en dat is een puur persoonlijke mening) ERRUG zonde zijn als het startveld halveert omdat het de andere helft aan geld ontbreekt om en ander blok te kopen en afhaakt. <]