Voorkap Piaggio Fly 4T

Dasha

New Member
Ik ben een meisje, en heb niet zoveel verstand van scooter. Heb zelf al een tijdje proberen te zoeken, maar kom nergens ermee vooral ook omdat er ook 3 a 4 piagio fly modellen uit zijn gebracht. Wat het moeilijker maak.

Voorkap plus knipper en voorlicht. Dat zijn de onderdelen die ik liefst wil bestellen, maar heb het geld wel maar weet niet hoe.

Mijn framenummer: RP8C52300FV002877
Merk: Piaggio Fly 4-Takt.
Type: C52

Kleur van de voorkap moet zijn Bruin...

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Piaggio Fly Snor (25km), Bouwjaar tussen 2012-2015?
Dit is de enigste fabrieksuitgevoerde bruine met matchende framenummers die ik kon vinden.
zo ja: https://www.easyparts.nl/choosedraw...Piaggio-Fly-50-4T-2V-25-30km-h-2012-2015.html
moet je hier even de onderdelen die je graag wilt bestellen opzoeken (gewoon op de tekening klikken van het deel wat je nodg hebt en daarna in het lijstje aan de rechterkant selecteren welk onderdeel je wilt maar dat spreekt voorzich) en dan moet het goed zijn.
Het zijn wel allemaal originele onderdelen en die zijn meestal aardig prijzig (€154,49 voor een bruin gespoten voorschild) maar ik denk dat het heel lastig gaat worden om een goedkopere aftermarket voorschild te vinden die in kleur bij de fabrieks gespoten kleur gaat passen.
Dus wat krijg ik terug voor deze geweldige hulp? :p:D
 
Last edited:
Back
Top