Voorkap past niet want radiateur zit in de weg piaggio zip 150cc

Zipje150cccc

New Member
Goede dag ik heb een een piaggio zip met een 150cc watergekoeld hexagon blok er onder nou heb ik een probleempje de voorkap past niet want de radiateur zit in de weg nou heb ik gehoord dat je gewoon een andere radiateur erop kan zetten alleen ik weet niet welke wel past maar ook nog genoeg koelt wie kan me een beetje hrlpen mvg
 
Advertisement - register to remove this

Heb je de originele radiateur van een hexagon met de aansluitingen aan de zijkant?

Je zou een runner 180 radiateur moeten hebben deze heeft de aansluitingen niet aan de zijkante zitten waardoor hij een paar cm smaller is.
Ben zelf met een 180blok onder een NRG bezig en had hetzelfde probleem.

Deze foto is niet van mij maar wel hoe het ongeveer moet worden. Zoiets zou je ook moeten doen. Waarschijnlijk zal je een nieuw steuntje moeten lassen oid.
20210419_190638.jpg
 
Last edited:
Ja ik heb de radiateur van de hexagon inderdaad maar ik heb de knipperlichten al uitgedremeld maar de koelslangen komen bij een hexa radiateur aan de zijkant uit vandaar dat de voorkap niet past
 
Ja ik heb de radiateur van de hexagon inderdaad maar ik heb de knipperlichten al uitgedremeld maar de koelslangen komen bij een hexa radiateur aan de zijkant uit vandaar dat de voorkap niet past
Vandaar dat ik zeg dat je een runner radiateur moet pakken zoals op de foto die ik bijgevoegd heb. Je ziet dat de aansluitingen niet aan de zijkant zitten waardoor hij smaller is.
 
Goede dag ik heb een een piaggio zip met een 150cc watergekoeld hexagon blok er onder nou heb ik een probleempje de voorkap past niet want de radiateur zit in de weg nou heb ik gehoord dat je gewoon een andere radiateur erop kan zetten alleen ik weet niet welke wel past maar ook nog genoeg koelt wie kan me een beetje hrlpen mvg
Indd wat zippie al zegt kan je best een runner radiator halen zijn idd niet makkelijk te vinden je kan eens via instagram aan "RUNNERPARTS" vragen ze zullen je wel helpen.
 
Ik had er snel één gevonden via marktplaats, wel 45 min enkele reis rijden maar ze zijn er wel.
3 kwartier rijden enkele reis om je project verder te bouwen ia niet zo slecht toch? Ben weleens vanuit zeeland naar Groningen gereden om.een scooter op te halen. Ja dat doe ik voorlopig ook niet meer. Maar inderdaad Runnerparts kan je daar wel mee helpen. En anders moet je even Jan van de Handel op facebook zoeken die heeft ook vaak zulk spul. Kan zn facebook wel prive sturen als je wil
 
Back
Top