Voorkap Beta Ark

->Sp3cIaL-ArK<-

Annick-Lovertjuh
Mensen ik ben met een Beta Ark project bezig en nu ga ik ruilen met Andatura van voorkap, omdat hij de koplampen heeft weggewerkt met polyester en ook de knipperlichten. Had net een hele discussie met m'n ma erover, omdat ik de scoot nog af en toe op de weg gebruik, en zij de verlichting belangrijk vind.. mijn vraag is nu of het toegestaan is om verstralers oid in de wielkast te maken, of een fietslampje op het stuur te zetten of een andere oplossing..!?
 
Advertisement - register to remove this

fietslampje is voldoende en verstralers mogen wel mits het wit licht is gewoon van die halogeenlampjes die er bijvoorbeeld bij een benneli gewoon in de kappen zitten
 
Hier in Hengelo hebben de politie agenten er verschillende meningen over. Ik was aangehouden met een vriend van me, hij reed op een vespa (brom) zonder licht en kreeg een boete. Ik had een schakelaar lamp en die agent zei dat het geen probleem was deze op een brommer te hebben. Hij had het zelfs in een boekje opgezocht.
Later werd ik nog eens aangehouden voor een rollerbank controle en toen begon een andere agent te zeuren over mn licht... Ik had het verhaal verteld over dat het van een andere wel mocht, hij had daar niks mee te maken en als hij mij zou rijden in het donker zou hij mij een bekeuring geven.. Beetje vaag dus, was nl allebei in hengelo..

Ik denk dat je het het beste na kan vragen op het bureau zelf..
 
tjah 't is eigenlijk niet toegelaten *note: als je scoot standaart knipperlichten heeft moet hij ook knipperlichten behouden hetzelfde met gwne lichten* er zijn agenten die erover zeuren andere zullen je laten gaan. er hangt altijd veel van je gedrag af en zomeer. vriendelijk blijven gwn uitleggen en dat moet gaan.
 
Bedankt! :) Vriendelijk blijf ik zowiezo altijd, en ik ga mijn scooter niet in het donker gebruiken, maar zal voor de zekerheid een fietslampje kopen voor op mijn cross-stuurtje, zodat ik dat ook altijd kan laten zien :p
 
Back
Top