Hallo,
Laatst had ik hier een vraag gesteld over een systeem wat ik niet kon op een nrg uit Italië die ik had overgezet op NL frame. Alles is ondertussen overgezet en de scooter loopt best mooi. Ik heb een nieuwe bougie erin gezet en een kapje voor de zekerheid. Nu is het geval dat ik als ik hem gestart heb deze keurig loopt. Geef ik gas loopt deze naar de 10000 toeren. Echter na 20 seconde begint hij te pruttelen en zakt naar 7/8000 toeren. Ik heb een paar rondjes gereden en de bougie kleurt al aardig koffie bruin. Ook gaf die slecht de temperatuur aan in het dashboard, ik heb de sensor vervangen op de cilinder en hij doet het nog steeds niet goed. Carburateur schoongemaakt en uitgespoten. Alles is nog standaard de cilinder, de uitlaat en sproeier 53 zit erin. Voordat ik besluit om een nieuwe cdi, ontsteking, choke en spanningsregelaar te bestellen, dacht ik hier eens de vraag te stellen of jullie uit ervaring kunnen vertellen in welke richting ik nog kan zoeken. Mvg, Remco
Laatst had ik hier een vraag gesteld over een systeem wat ik niet kon op een nrg uit Italië die ik had overgezet op NL frame. Alles is ondertussen overgezet en de scooter loopt best mooi. Ik heb een nieuwe bougie erin gezet en een kapje voor de zekerheid. Nu is het geval dat ik als ik hem gestart heb deze keurig loopt. Geef ik gas loopt deze naar de 10000 toeren. Echter na 20 seconde begint hij te pruttelen en zakt naar 7/8000 toeren. Ik heb een paar rondjes gereden en de bougie kleurt al aardig koffie bruin. Ook gaf die slecht de temperatuur aan in het dashboard, ik heb de sensor vervangen op de cilinder en hij doet het nog steeds niet goed. Carburateur schoongemaakt en uitgespoten. Alles is nog standaard de cilinder, de uitlaat en sproeier 53 zit erin. Voordat ik besluit om een nieuwe cdi, ontsteking, choke en spanningsregelaar te bestellen, dacht ik hier eens de vraag te stellen of jullie uit ervaring kunnen vertellen in welke richting ik nog kan zoeken. Mvg, Remco