Voorbereiding 2008 (Nu al, ja nu al)

Al klaar met meten dan ;)?

Mijn kappen zijn bijna klaar.. frame is vervangen, alles zit er weer op.. Nu alleen nog effe het blok weer verfrissen, alles nalopen, en dan de Carmo monteren...-:-

Daarna gaan we wel met jouw blok aan de slag.. We hebben een goede basis toch? (al zou je geen EGT heten om het 180 graden anders in elkaar te zetten ;))

hahaha, bijna klaar ;)
Wist trouwens niet dat jij een Carmo had? :X

Maar heb wel wat nieuwe leuke ideëen idd om van de winter ff te testen maarja betrouwbaarheid is ook geen overbodige luxe...
 
Ik durf het bijna niet te zeggen, Twan en betrouwbaarheid gaan niet goed samen:p.

Ik zit zelf ook te wachten tot ik met de S6 ontsteking aan de gang kan, de rest is allemaal wel klaar. Ik ga niet te veel experimenteren deze winter.
 
Hoe dat zo? Harm is er ooit nog kampioen mee geworden :W

Dat is wel zo maar dat was een heel ander type als de ADI units die tegenwoordig verkocht worden.

Maar goed dat geeft niet. De Carmo ADI is een uitstekend product mits je de installatie tot in de details afwerkt. Doet ie het niet, dan ligt het toch echt aan je eigen manier van werken en nauwkeurigheid.
Denk aan:

*plaatsing van componenten
*nauwkeurig gemaakt vliegwiel
*batterypack
*kwaliteits connectoren
 
ik heb me kappen ook klaar.
alles netjes gespoten met nr #69 erop blijkt nu dat nr #69 al bezet is door een ander:S
dus met een beetje pech kan ik weer van voor af aan beginnen:(
 
Ik heb mijne ook bijna compleet. Nog een paar kleine dingetjes. Het blokje is wel al compleet opgebouwd. Ook moet ik de kappen nog spuiten.

Kosten in totaal nu voor de zip: tussen de 3500 en 4000€
 
Volgende week ook even laten keuren, dan papieren opsturen :) ben ik met het inschrijfwerk ook klaar..

Ik moet alleen nog handschoenen en laarzen, maar die haal ik waarschijnlijk op die motorbeurs in utrecht :)

Nu maar hopen dat de stage6 pakken er dan ook zijn...
 
Back
Top