Voorbereiding 2008 (Nu al, ja nu al)

Sander kan alleen goed rondkomen op circuits met snelle bochten hoor tot nu toe, en dat weet hij zelf ook. Op Amsterdam is Richard zeker sneller, en Patrick dan ook wel, tenminste...nooit vergeleken, maar lijkt me wel :)

En tsjah...wat de power betreft, beter eerst gewoon goed leren sturen, feit is dat je op een langzamere machine het meer van het sturen moet hebben, neem Nicky Six maar als voorbeeld. Zet hem op een 20pk machine, en hij is ook ineens in de kopgroep te vinden.
 
Als er mensen waren met 21pk vorig jaar moet ik toch even goed gaan zoeken :D

Haha, niets om je druk om te maken EW, het is leuk al die cijfers, maar iedereen test ergens anders, en op een andere manier. Onze blokken zitten ook rond dat vermogen, maar misschien is dat op een Tovami wel 18 pk..je weet het niet, en het boeit ook niet. Als je maar zorgt dat je scooter tijdens de race optimaal loopt, en blijft lopen. En dat deedt de jouwe de laatste paar racen...en de mijne ook ;)
 
Sander kan alleen goed rondkomen op circuits met snelle bochten hoor tot nu toe, en dat weet hij zelf ook. Op Amsterdam is Richard zeker sneller, en Patrick dan ook wel, tenminste...nooit vergeleken, maar lijkt me wel :)

Klopt...

Op de technische circuits als Amsterdam, rijd ik geen deuk in een pakje boter..... :L

Ik kan meer uit de weg op circuits als Veldhoven, Emmen & Spa.. Grote bochten... Ik ben dus niet rouwig dat A'dam van de kalender verdwijnt ;).

Wat betreft ervaring: Ik heb nu welgeteld 5 races in 2007 gereden, waarvan ik er maar 1 van de 5 de 2e heat gefinished ben. Wie zegt dat ik in 2007 ervaring heb opgedaan: Bullshit. Ik heb wat rondjes gereden, en zal pas in 2008 echt leren racen :(

We zien wel.. Ik hoop op een top10 klassering volgend jaar.. Pronk moet natuurlijk #1 worden. Het langzaamste blok krijg ik, het snelste zal Pronk hebben.. Desnoods rijden we met elkaar blokken :X O-)
 
Achjaa.. ben benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren, 1 ding is zeker aan de inschrijvingen te zien in de Stage6 Cup 2008 wordt het een stukje drukker :D
 
Voor de mensen die zich pas echt goed willen voorbereiden, bestel dit boek!

A Twist of the Wrist 2 @ bol.com

Ik heb hem bijna uit en er veeel van geleerd. Ookal is het motor er staan echt zinvolle dingen in. er wordt vanalles tot in de puntjes uitgelegd. Survival reactions (wat te doen na vallen) Throttle control, ideale lijnen, think slow go faster, voordelen van stabiliteit, driften(niet voor ons:p), naar achteren kijken (wanneer wel en wanneer niet), lean angles(wanneer wel wanneer niet) verschillende soorten rijden lijnen(verdedigend aanvallend), Braking (wanneer hard remmen, wanneer laten rollen), the tools and goals( juiste gereedschap halve werk) en allerlij adviezen over banden, remmen, regen TE VEEL OM OM TE NOEMEN!

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...BOL_OWNER_ID=1001004000730250&Section=BOOK_EN


Aanrader!
 
Back
Top