R R1ck123 New Member 8 March 2017 #1 Beste, Bij een partij honda mtx onderdelen zaten een paar scooter cilinders waarvan ik niet weet van welke merk en type ze bedoeld zijn. Foto 1 Foto 2 foto 3 foto 4 Als iemand een idee heeft of als ik misschien wat moet opmeten, dan hoor ik het graag
Beste, Bij een partij honda mtx onderdelen zaten een paar scooter cilinders waarvan ik niet weet van welke merk en type ze bedoeld zijn. Foto 1 Foto 2 foto 3 foto 4 Als iemand een idee heeft of als ik misschien wat moet opmeten, dan hoor ik het graag
eurokit Broem Broem Pff Pff 14 March 2017 #3 Foto 2 is piaggio, logo staat er zelfs op. Upvote 0 Downvote
RowanK Well-Known Member 20 March 2017 #4 eurokit said: Foto 2 is piaggio, logo staat er zelfs op. Click to expand... idd, nu je het zegt. pia en mina dus Upvote 0 Downvote
eurokit said: Foto 2 is piaggio, logo staat er zelfs op. Click to expand... idd, nu je het zegt. pia en mina dus
Mathijsbaks Well-Known Member 20 March 2017 #5 Blowan said: idd, nu je het zegt. pia en mina dus Click to expand... sluit me hier bij aan piaggio en minarelli horizontaal aq Upvote 0 Downvote
Blowan said: idd, nu je het zegt. pia en mina dus Click to expand... sluit me hier bij aan piaggio en minarelli horizontaal aq