MHRntt TJ-tuning 27 August 2002 #1 Te koop: Malossi vario (sport), 300 km oud. Polini vario, aantal km onbekend. Gevraagd: Achterpoelie, liefst malossi. mhr vario.
Te koop: Malossi vario (sport), 300 km oud. Polini vario, aantal km onbekend. Gevraagd: Achterpoelie, liefst malossi. mhr vario.
MHRntt TJ-tuning 28 August 2002 #4 Originally posted by ZipRS heb wel een stdt achterpoulie liggen... Click to expand... nee, heb ik niet nodig, heb ik zelf ook al. Originally posted by NastroAzzuro Hoeveel voor die sportvario? Click to expand... uhm, 30 ex ofzo?
Originally posted by ZipRS heb wel een stdt achterpoulie liggen... Click to expand... nee, heb ik niet nodig, heb ik zelf ook al. Originally posted by NastroAzzuro Hoeveel voor die sportvario? Click to expand... uhm, 30 ex ofzo?
MHRntt TJ-tuning 28 August 2002 #6 Originally posted by NastroAzzuro 30 inc en ik ben je man Click to expand... pm me maar
M Malossi boy Well-Known Member 28 August 2002 #7 ik heb vario en achterpoulie liggen van malossi hoeveel heb je er voor over?
MHRntt TJ-tuning 5 September 2002 #8 Iemad anders wat liggen? Malossiboy laat toch niks van zich horen. Heeft er tevens iemand een recht spruitstuk liggen? ook voor pia.
Iemad anders wat liggen? Malossiboy laat toch niks van zich horen. Heeft er tevens iemand een recht spruitstuk liggen? ook voor pia.