Voor het eerst op de rollerbank de homos!!

Roger.B

-{Zenith Sport member}-
teringlijers 150 euro(valt nog mee maar toch!) het ging dus zo:

Casemasux:

Ik kwam dus aanrijden bij t-splitsing en ik zie een motoragent voorbij rijden dus ik beetje doen of me koppeling mol was,maar nee ik werd naar de kant gehaald de agent zei dat er een brommercontrole was en ik achterhem aan moest rijden,daar aangekomen kreeg ik de rs niet in z'n vrij(koppeling is ook echt beetje gaar),toen gingen ze controleren alles,verzekeringpapieren had ik niet want de brommer is van sassh die had de papieren dus en er zaten geen gele stickers op,toen ging die op de rollerbank,hij trok 'm tot in z'n 4 tot de 1,7 kw en durfde niet verder omdat de bank begon te trillen en rinkelen,toen werden mijn gegevens verder opgenomen en mocht ik gaan ik vroeg nog of ik verder geen papieren meekreeg maar hij zei dat ik de acceptgiro in de bus zou krijgen,toen heb ik even de naam van de desbetreffende agent opgenomen een mr. van der plas en toen moest ik naar huis LOPEN stelletje hoeren wat het zijn,bij elkaar komt de boete op iets van 150 neer......
 
Advertisement - register to remove this

Hmz, hier is t weer extreem erg, normaal is hier 2 a 3 x in de week rollerbank, gister waren er 5 over de hele dag verspreid, en vandaag waren ze weer bezig.
 
eeeej vandaag ben ik ook voor het eerst op de rollerbank gemoeten met dank aan scooterteam breda :| (rotwoute op off the roads) gelukkig was het met die o zo standaard aerox van me :) dus netjes onder het limiet alles was oke zeiden ze
conclusie : anderhalf uur voor niks staan te wachte :| maarja gelukkig geen boete :#
 
Originally posted by Ricie
Hmz, hier is t weer extreem erg, normaal is hier 2 a 3 x in de week rollerbank, gister waren er 5 over de hele dag verspreid, en vandaag waren ze weer bezig.

Gisteravond om 21.00 blaasde we over het spoorbaan pad van parkwijk riching stad zegmaar, daar bij de olijfboom stond een gast met een scooter die we kende, die stopte ons, want een bruggetje verderop stonden die flikkers...kwam nog een oud omatje langs die ons ook waarschuwde :) Maargoed... ze zijn lekker bezig...
 
vind 150 euro maar veel, ik had met 1,7 kw 82 euro boete...

lijkt me stug dat je voor geen papieren bij en gele stickers 70 euro betaalt???
 
1,7 kw was 115 euro
geen gele stickers 23 euro
en verzekeringspapieren weet ik niet maar kwam bij elkaar op rond de 150 uit......echt tering lijers maar ja ze konden nog 1 versnelling omhoog allang blij dattie dat niet heeft gedaan....
 
Hier ook opeens controles aangezien er klachten van omwonenden zijn :S En net moest ik blazen toen ik van me werk kwam maar had alleen mcjuice op :p
 
Ik weet er alles van; kutdag gisteren.
Eerst ANDERHALF uur vertraging met die kut ns. Toen reed ik naar huis, snel omkleden (was dus al veel te laat voor werk) Ik spring op me scoot en rijd bij ons de oprit af.

Kom ik 10 meter van ons huis 2 motorjuuten tegen, ze wouden net gaan beginnen met scootercontrole en ik kon maar net zo goed meerijden :(
Ik was vergeten met het snelle omkleden me papieren in me zak te stoppen, dus die had ik nie bij. Ik zei nog tege die aap, "kijk daar woon ik, nog geen 15 meter van hier, ik kan me papieren zo pakken!"
Maar nee, ik kon mee... zonder papieren. Hoppa 17 euro.

Nou op de rollenbank 0.8kw (hanschoke snel open, dan loopt die van mijn heel brak en die aap zag het niet. dus dat is een mazzeltje)
En te veel lawaai (uitlaatboutje gebroken bij cilinder en nog geen tijd geghad om ut uit te boren)
En een te gladde achterband (ja die was wel glad maar ook nog geen tijd voor gehad)

Totaal 70 Euro lichter. stelletje apen

Stelletje geldkloppers dit is al de 3e keer deze maand in een dorpje met amper 5000 inwoners :(
 
Er woont hier in de buurt een RS die in zen 2e versnelling met gemak op de 2kw stond :?

Volgens mij zou je bijna geen verschil merken met de 125CC versie :)
 
ik koop ook eindelijk iets sloom (een vespa) moet ik gelijk op de roller :D
1032601265-bla.jpg
 
Last edited:
ik moest er ook op donderdag
ik had vet geluk, want ik had me laser verwisseld met me SPL maar nog nix afgesteld, gevolg 1,9kw. Verzekerings papieren en certificaat niet bij me, want me portemonne was de dag ervoor gejat, had ik al aangifte van gedaan. Mja 259 euro in totaal....
 
Ik gisteren... Moest gewoon 20 minuten rijden voordat we er waren, okeej we reden 20 maar goed :p. Toen zette die voor onze neus die bank inelkaar, waarna die zegt "zet hem er maar op", dus ik zeg "nou van mij hoeft die er niet zo persee op, zet hem er maar lekker zelf op!". Dus hij rijdt hem erop, gaat die met mijn zijkap langs die bank, en er zat al een kras op dus ik schreeuw "heeeej je maakt een kras!" dus nu krijg ik waarschijnlijk vergoeding voor die kap, onderkuip van een FF graffico.
Hij haalde 1,6 op die bank, en zei toen "rijdt hem maar af" dus ik zeg "nou ik heb heme r niet opgezet ofzow, rijd hem er maar lekker zelf af!" toen begon die agent me uit te schelden voor dreumes en verwend kreng :? en werd echt kwaad, helemaal wild. Maar goed, boete was 86 euro, kom ik nog goed mee weg aangezien die niet goed was afgesteld. Gaat die eikel ook nog eens mijn ouders opbellen om het eventjes over mijn gedrag te gaan hebben...

Nu willen me ouders me laser dood hebben :'(.
 
Originally posted by booow
Ik gisteren... Moest gewoon 20 minuten rijden voordat we er waren, okeej we reden 20 maar goed :p. Toen zette die voor onze neus die bank inelkaar, waarna die zegt "zet hem er maar op", dus ik zeg "nou van mij hoeft die er niet zo persee op, zet hem er maar lekker zelf op!". Dus hij rijdt hem erop, gaat die met mijn zijkap langs die bank, en er zat al een kras op dus ik schreeuw "heeeej je maakt een kras!" dus nu krijg ik waarschijnlijk vergoeding voor die kap, onderkuip van een FF graffico.
Hij haalde 1,6 op die bank, en zei toen "rijdt hem maar af" dus ik zeg "nou ik heb heme r niet opgezet ofzow, rijd hem er maar lekker zelf af!" toen begon die agent me uit te schelden voor dreumes en verwend kreng :? en werd echt kwaad, helemaal wild. Maar goed, boete was 86 euro, kom ik nog goed mee weg aangezien die niet goed was afgesteld. Gaat die eikel ook nog eens mijn ouders opbellen om het eventjes over mijn gedrag te gaan hebben...

Nu willen me ouders me laser dood hebben :'(.

Das wel het achterlijkste wat je kunt doen, een grote bek geven als je op de rollerbank moet. Kijk je moet natuurlijk niet te aardig zijn maar als je een grote bek gaat geven trek je toch aan het korste eind tenzij je 100% zeker weet dat je vol in je recht staat.....gewoon beetje tactisch doen en die wout wat betreft scooters en vermogen berekening enz er proberen uit te lullen :p........trouwens wel slim omdat van die kras te zeggen :) , als je nou ook nog een nieuwe kap krijgt dan verzacht dat de pijn van de boete toch weer wat ;) .....
 
ja inderdaad, er zat toch al een kras...je had hem eigenlijk moeten bedanken...

Ik heb me boete van een aantal maanden gelee nog niet ontvangen, maar als ik hem krijg ga ik bezwaar aan tekenen, hij had er geen koeling voor gezet...Dan is de meting toch ongeldig? Maar hoe toon je dat aan?
 
Back
Top