Voor het eerst op de rollerbank de homos!!

Originally posted by MaRossi


Das wel het achterlijkste wat je kunt doen, een grote bek geven als je op de rollerbank moet. Kijk je moet natuurlijk niet te aardig zijn maar als je een grote bek gaat geven trek je toch aan het korste eind tenzij je 100% zeker weet dat je vol in je recht staat.....gewoon beetje tactisch doen en die wout wat betreft scooters en vermogen berekening enz er proberen uit te lullen :p........trouwens wel slim omdat van die kras te zeggen :) , als je nou ook nog een nieuwe kap krijgt dan verzacht dat de pijn van de boete toch weer wat ;) .....

ik was ook beleefd en shit maar toen ie op de roller ging wist ik toch wel dat ik de lul was ja dan ga ik ook niet meer met u enzo praten....
 
HuHaha! In Nederland heb je een dorp genaamd: Ridderkerk! Aan het begin v/d zomervakantie controleren ze volop! dan in de vakantie ff rust, maar.............na de vakantie en als de scholen weer beginnen 8P tis bijna standaard de gewoonte om op een vrijdag te controleren, lijers! Op een vrijdag rijden met je scooter is simpelweg gewoon way 2 risky! :mad:

Mja valt weinig te pakken nu iedereen het zo'n beetje door heb dat vrijdag het risico om gepakt te worden wel erg groot is! :) en die LuL op die BMW motor maar zoeken naar slachtoffers die hij ff lekker een poot ken uitdraaien! :|

Stelletje aarzen!

Sow! wilde ik ff kwijt :)
 
Originally posted by Casper
ik moest er ook op donderdag
ik had vet geluk, want ik had me laser verwisseld met me SPL maar nog nix afgesteld, gevolg 1,9kw. Verzekerings papieren en certificaat niet bij me, want me portemonne was de dag ervoor gejat, had ik al aangifte van gedaan. Mja 259 euro in totaal....

Dan moet ie wel heel brak lopen volgens mij... 1,9 kw met mhr replica? Of had je een andere scooter mee?

Hmzz, in ieder geval, rollerbanken sucks. Tenzij je er vrijwillig op mag, zoals in races zwolle, dan ist nog wel leuk :)

grtz
 
Originally posted by Tim
ja inderdaad, er zat toch al een kras...je had hem eigenlijk moeten bedanken...

Ik heb me boete van een aantal maanden gelee nog niet ontvangen, maar als ik hem krijg ga ik bezwaar aan tekenen, hij had er geen koeling voor gezet...Dan is de meting toch ongeldig? Maar hoe toon je dat aan?

Wordt moeilijk denk ik en het is dan weer jou woord tegen dat van hun. En dat voor die paar seconden de koeling geen reet uitmaakt enzo. Je kent het wel.

En Team Spee is ook hier flink bezig.

Hier in Huizen staan ze echt nooit, en nu afgelopen week al 2x in 1 week.

Moet geen gewoonte worden.
 
Originally posted by Tim


Gisteravond om 21.00 blaasde we over het spoorbaan pad van parkwijk riching stad zegmaar, daar bij de olijfboom stond een gast met een scooter die we kende, die stopte ons, want een bruggetje verderop stonden die flikkers...kwam nog een oud omatje langs die ons ook waarschuwde :) Maargoed... ze zijn lekker bezig...

Op die plaats heb ik ook al 3 x mazzel gehad, 1 x kwam er een vriend aanrijden die me waarschuwde,hij was gepakt en ik was al voorbij die grote brug bij hellen parkhurst, dus 15 meter doorrijden en ik stond op de rollen, en vorige week waarschuwde een omaatje op haar scooter ons, en 1 van ons had t niet gezien en reed door, wij nog bellen enzo, maarja, hij was gepakt.

En een andere x kwam er een sr in 1 x vet moelijk slippend de bocht door, ik kijken van wat doet hij nou, zie ik in 1 x offroad van links aankomen, naja ik die sr achterna en dan naar rechts en die sr ging rechtdoor, toen ging ie die sr achterna 0?
 
Originally posted by hebo-aeroxje


Dan moet ie wel heel brak lopen volgens mij... 1,9 kw met mhr replica? Of had je een andere scooter mee?

Hmzz, in ieder geval, rollerbanken sucks. Tenzij je er vrijwillig op mag, zoals in races zwolle, dan ist nog wel leuk :)

grtz

zeer verrotte afstelling en ik had me choke aangezet, dan is het bij de 85 over :)
 
Originally posted by MaRossi


Das wel het achterlijkste wat je kunt doen, een grote bek geven als je op de rollerbank moet. Kijk je moet natuurlijk niet te aardig zijn maar als je een grote bek gaat geven trek je toch aan het korste eind tenzij je 100% zeker weet dat je vol in je recht staat.....gewoon beetje tactisch doen en die wout wat betreft scooters en vermogen berekening enz er proberen uit te lullen :p........trouwens wel slim omdat van die kras te zeggen :) , als je nou ook nog een nieuwe kap krijgt dan verzacht dat de pijn van de boete toch weer wat ;) .....

Neuj ik steek het geld lekker in mijn zak, die kras is toch onopvallend. Maak ik nog winst op rollerbanken hehehe :cool:.

En ik deed geen grote bek, ik sprak constant met u enzo alleen die gozer was echt niet wijs, ontplofte bij minst of gerinste al. Schold me ook uit dus me pa wil nu een klacht gaan indienen.
 
van de week 2x op een dag aangehouden, 1x boete voor te hard rijden.

eerste keer: rijd door venray loopt zo'n wout naar het midden van de weg, houd me aan , vraagt mijn papieren, geeft ze terug en gaat weer verder.

2e keer rij terug naar huis, op fietspad, blijkt dus dat er wouten achter me rijden, hebben boete uitgeschreven voor 65, maar wout zei dat ik 80 reed
 
Ik heb van heel mijn leven nog maar 1x een rollenbank gezien en toen mocht ik gewoon doorrijden omdat er al teveel scooters stonden te wachten:D Dit is overigens al 1.5 jaar geleden.. Mja, ze staan hier ook wel eens maar lang niet zovaak als ik het hoor van jullie.. En wie durft er dan nog te beweren dat Zeeland niet heerscht?:p :)
 
Originally posted by Casper
ik moest er ook op donderdag
ik had vet geluk, want ik had me laser verwisseld met me SPL maar nog nix afgesteld, gevolg 1,9kw. Verzekerings papieren en certificaat niet bij me, want me portemonne was de dag ervoor gejat, had ik al aangifte van gedaan. Mja 259 euro in totaal....

Oppassen op donderdagen in Haarlem.
Ik ben al 4!! keer gepakt op donderdagen in Haarlem, te voorspelbaar8P
 
Originally posted by Enrico@nrg
Ik heb van heel mijn leven nog maar 1x een rollenbank gezien en toen mocht ik gewoon doorrijden omdat er al teveel scooters stonden te wachten:D Dit is overigens al 1.5 jaar geleden.. Mja, ze staan hier ook wel eens maar lang niet zovaak als ik het hoor van jullie.. En wie durft er dan nog te beweren dat Zeeland niet heerscht?:p :)
Precies!! Ik heb van mn leven ook nog maar 1 keer een rollerbank gezien en dat was toen ik er langs liep om naar het cafe te gaan :D En dat in 2,5 jaar scooterrijden. (al ben ik wel af en toe gebeld dat ze weer stonden met een bank)
 
hier staan ze 2 keer in het jaar ofzo, in het na jaar en in het voorjaar. En dan van 7.30 ofzo tot 8.30 en dan heb ik toch bijna altijd vrij, en anders wordt ik wel gebeld dat dat ding erstaat.
 
Hier in den-bosch staan ze echt bijna nooit. best relaxed.
maar tering takke leiers ik heb 2 dagen geleden mijn eerste boete sinds anderhalf jaar gehad. neen niet vanwege geen gele stickers, ALLE papieren niet bij, illegale uitlaat, vario of wat dan ook, xenon gas verlichting was ook oke, een mooie neon mag volgens hem ook. maar nee mensen ik heb van die behaarde k%t een boete gekregen vanwege rijden op het fietspad aaargg.

damn..
 
Back
Top