volledig originele type 2 opvoeren hoe?

rafael95

New Member
ik heb een type 2 gekocht die volledig origineel is, niks aan getuned. Je merkt ook wel dat hij origineel is want hij loopt rond de 40 en trekt sloom op.

ik ben niet van plan om een 70cc erin te doen, maar wel een 17,5mm carb, als ik op marktplaats kijk zie ik heel veel verschillende 17,5mm carbs van verschillende merken, hoe moet ik de juiste voor de type 2 vinden?

verder welke onderdelen zal ik vervangen (naast alle begrenzing eruit halen) zodat hij snel optrekt en een top rond de 70-75 heeft.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een type 2 gekocht die volledig origineel is, niks aan getuned. Je merkt ook wel dat hij origineel is want hij loopt rond de 40 en trekt sloom op.

ik ben niet van plan om een 70cc erin te doen, maar wel een 17,5mm carb, als ik op marktplaats kijk zie ik heel veel verschillende 17,5mm carbs van verschillende merken, hoe moet ik de juiste voor de type 2 vinden?

verder welke onderdelen zal ik vervangen (naast alle begrenzing eruit halen) zodat hij snel optrekt en een top rond de 70-75 heeft.
Hallo ik zou als ik jou was een Dellorto carburateur halen de meeste zijn universeel en ga er vanuit dat je een elektrische choke hebt als je 70 wilt gaan zou ik toch brom vertanding erin zetten of je moet 70cc erop monteren
 
Hallo ik zou als ik jou was een Dellorto carburateur halen de meeste zijn universeel en ga er vanuit dat je een elektrische choke hebt als je 70 wilt gaan zou ik toch brom vertanding erin zetten of je moet 70cc erop monteren
oke bedankt voor de reactie, dus de 70 kmph te halen is het of brom vertanding of 70cc? haalt een brom vertanding dan zo veel meer prestatie?

als ik meer prestatie wil, is het dan een slim plan om een krachtigere 50cc erin te zetten en een brom vertanding?

ik heb wel het idee dat als ik dit doe dat er dan een hoop dingen op de scooter niet kloppen, want de hele scooter is eigenlijk niet gemaakt voor dat soort onderdelen, waar kan ik vinden wat ik allemaal moet balanceren om dit goed afgesteld te krijgen?
 
oke bedankt voor de reactie, dus de 70 kmph te halen is het of brom vertanding of 70cc? haalt een brom vertanding dan zo veel meer prestatie?

als ik meer prestatie wil, is het dan een slim plan om een krachtigere 50cc erin te zetten en een brom vertanding?

ik heb wel het idee dat als ik dit doe dat er dan een hoop dingen op de scooter niet kloppen, want de hele scooter is eigenlijk niet gemaakt voor dat soort onderdelen, waar kan ik vinden wat ik allemaal moet balanceren om dit goed afgesteld te krijgen?
Ik zou zelf de brom vertanding aanraden omdat de scooter dan ook rustiger rijd op hogere snelheden bij snorvertanding loopt de vertanding uit waardoor die meer toeren maakt als je een sito plusje erop zet is zo’n scooter makkelijk af te stellen en vrij vlug
 
Back
Top