vogue(103) rijd stock 75 km/u

mrchickendip

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb net van familie een peugeot vogue gekocht maar er is een 'probleem'. Deze rijdt namelijk 75 km/u. en maakt dan ook een hels kabaal. Alles is standaard,
enkel is overlaatst de uitlaat vervangen door een nieuw exemplaar(normaal dezelfde als de standaard uitlaat).

Omdat dit veel te snel is in het belgenland zou ik dit willen terughalen naar 45/50. Ook om de brommer een beetje te sparen.

Weet iemand hoe het komt dat die zo hard gaat? Hij is nooit met opzet opgevoerd en buiten de uitlaat is er nooit iets aan gebeurt.

met vriendelijke groeten
mr chickendip
 
Advertisement - register to remove this

dan ligt het aan de uitlaat, als er niks anders veranderd is, dat is nogal logisch lijkt mij ?!

ik weet niet hoe het bij zo'n peugeot brommer is, maar bij scooters zit er meestal een prop (begrenzer) in de uitlaat, als dat bij jou ook zo is, is er misschien een uitlaat onder gezet zonder begrenzer, maar lijkt me sterk dat die dan gelijk 30 k m/h harder gaat
 
heb je die gekocht? dan was ie al veel te duur :*

dat zijn toch hele oude brommers :?

weet je zeker dat er verder niks aan is gedaan , want 75 vind ik aardig snel voor zo'n std ding.

zet gewoon een prop in de uitlaat en kijk wat ie dan doet , of gewoon even een nieuw imitatie origineel uitlaatje.
 
heb je die gekocht? dan was ie al veel te duur :*

dat zijn toch hele oude brommers :?

weet je zeker dat er verder niks aan is gedaan , want 75 vind ik aardig snel voor zo'n std ding.

zet gewoon een prop in de uitlaat en kijk wat ie dan doet , of gewoon even een nieuw imitatie origineel uitlaatje.


Hoe kan jij nou weten of ie te duur was;), is idd een brommer van 17 jaar oud

zal uitlaat er eens afhalen en kijke of er een prop inzit, is er anders iets in te stellen waardoor ie zo hard gaat? Uitlaat was er opgezet door de brommerboer.

Ben 100% zeker dat er niks anders aan veranderd is. is van een oudere persoon geweest.(mijn opa)
 
Heb de uitlaat er net even afgehaald met dit als resultaat:





ER blijkt dus niks in de uitlaat te zitten, er blijkt ook niks uitgehaald te zijn.
Of is dit normaal bij deze brommer?
 
dat weet ik niet ,maar is de uitlaat nog NOOIT vervangen?

kan zijn dat dit een sneller exemplaar is oid.

of de uitlaat is gewoon kapot oid.

mja , maak er gewoon een prop in anders en probeerd het.
 
dat weet ik niet ,maar is de uitlaat nog NOOIT vervangen?

kan zijn dat dit een sneller exemplaar is oid.

of de uitlaat is gewoon kapot oid.

mja , maak er gewoon een prop in anders en probeerd het.

Een uitlaat die kapot is waar je wel harder van gaat:p
Lol
Lijkt me de Ideale Uitlaat!
Ja doe mij die stukke uitlaat daar maar.
 
een vriend van me had ook zo een vogue en die reed ook idd 75km/h
en deze had ook een imitatie uitlaat dus gewoon propje make en wat proberen of ff opzoeken op het net welke maat deze prop moet zijn..
 
Back
Top