This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

vlotterbakje

nick-nick

Geile beer
hey,

ik heb een 21mm carb. en nu vind ik het best lastig steeds die 4 schroeven eraf te halen.

onderop zit een rond plastiqeje, als ik die uitboor en er een schroef in zet, is dat een idee?

alvast bedankt

sjonge zeg. 4 hele schroefjes nog wel
beter ga je niet moeilijk doen en koop je je gewoon direct zo'n ander vlotterbakje. waarom zal je dat gaan proberen met een gat erin, is alleen maar gezeik om het te proberen. zo'n vlotterbakje is echt niet duur.

Idd.

Wat boeit het nou als je die los moet draaien, je sleutelt toch gewoon lekker?

Andere optie is dat malossi vlotterbakje.
Lekker makkelijk en kost niet veel...

schijnt alleen wel dat die malossi bakjes met schroeven nog wel eens stuk willen gaan door te vaak los te halen (plastic wordt lam) , heb je ook als je zelf een schroef erin zo draaien.

ik heb zelf een stalen vlotterbak (van een Bidalot 19mm) , die is wat robuuster iig..

Als je een andere vlotterbak koopt met schroefdop dan zeker niet die van Malossi.
Die schroefdop is bij mij ineens veel te klein, kan hem geeneens meer erin schroeven, hij valt gewoon eruit. Geen idee waardoor het komt, zal wel de kou zijn ofzo:?

Overigens kost ie niet "niet veel", maar iets van 17 euro, wat een hoop geld is, zeker als het zo snel kapot gaat.

Melf, waar heb jij die van jou gekocht?
Of had je een complete bidalot set?

ik heb ooit (vroeger ) eens een foggy gehad met daarop een Bidalot 19mm carburateur (zoiets als trofeo/tem carb) , daar zat std deze vlotterbak op , had de carb. gewoon bij Tiben gehaald , mischien zijn ze ook wel los leverbaar , zal morgen wel ff vragen

zijn die vlotterbakjes er ook voor DO 17,5? Want ik draai nu echt mijn schroeven aan gort.

als je je schroeven kapot draait doe je iets niet goed... ze hoeven echt niet muurvast hoor! (en om en om vastdraaien)

de Bidalot alu vlotterbakken zijn helaas niet los leverbaar , op de nieuwe zwarte Dell'orto's zitten ze btw ook std op nu