Vlotterbakje en benzine

TR2

Member
Ik heb een vivacity, alleen wanneer die start valt ie direct uit en is de vlotterbakje leeg. Als ik dan m’n hand voor de carb doe en een paar keer kick heb ik weer benzine in de vlotterbakje en start ie weer maar valt ie ook direct weer uit en zit er nogmaals geen benzine in…ook met kicken zonder hand voor de carb krijgt ie benzin, maar wanneer die aan staat…. iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Advertisement - register to remove this

Heb je een vacuum bediende kraan , onder de tank ? Controleer dan of de slang heel is . Haal de benz slang van de carb , hang deze in een potje , maak de vacuum slang los van het spruitstuk , of carb , en zuig aan de slang . Nu moet er benz uit de slang stromen . Je hoeft niet hard te zuigen . Komt er geen benz , is je kraan stuk , of het filter , wat aan die kraan , in de tank steekt , is verstopt . Komt er wel benz , dan heb je te weinig vacuum van de motor om de kraan te openen .

Heb je een vacuum bediende kraan , onder de tank ? Controleer dan of de slang heel is . Haal de benz slang van de carb , hang deze in een potje , maak de vacuum slang los van het spruitstuk , of carb , en zuig aan de slang . Nu moet er benz uit de slang stromen . Je hoeft niet hard te zuigen . Komt er geen benz , is je kraan stuk , of het filter , wat aan die kraan , in de tank steekt , is verstopt . Komt er wel benz , dan heb je te weinig vacuum van de motor om de kraan te openen .
Ik heb een vacuüm kraantje, als ik aan de vacuüm buisje zuig en de benzine slang is verbonden aan carb dan komt er geen benzine uit maar zodra ik de benzine slang los haal van de carb en nog een keer zuig komt er wel benzine uit. Weet je wat er dan mis is? Heb de carb trouwens al schoongemaakt.

Back