Vlotterbak leeg bij starten?

Djani010

Member
Ik heb een zipje 2t gekocht ding rijd echt lekker, alleen als die koud is duurt t ff voordat die start, en als die start kan ik hem gelijk uit en aan zetten en dan werkt die gewoon.
Ik heb het idee dat me vlotterbak leeg is als die een nacht heeft stilgestaan. iemand idee hoe dit komt?
 
Advertisement - register to remove this

dat is onmogelijk tenzij de pakking van de vlotterbak lek is en hij dus lekt vanuit de vlotter.
werkt je choke fatsoenlijk? heb je een handmatige of een elektrische?
 
is helemaal origineel. alles deed het goed had 1 keer de carburateur schoongemaakt toen was het ineens.
Post automatically merged:

dat is onmogelijk tenzij de pakking van de vlotterbak lek is en hij dus lekt vanuit de vlotter.
werkt je choke fatsoenlijk? heb je een handmatige of een elektrische?
.
 
Als hij eerst geen problemen had en je hebt daarna de carburateur schoongemaakt. Dan zou ik zoeken in het gene dat je hebt aangeraakt.
dit dus, alles wijst in dit geval op een fout tijdens het terugmonteren.
haal een exploded view van je carb tevoorschijn en kijk of alles klopt en of alles op de juiste wijze terug is gemonteerd.
 
Als hij eerst geen problemen had en je hebt daarna de carburateur schoongemaakt. Dan zou ik zoeken in het gene dat je hebt aangeraakt.
heb alles al opnieuw gedaan enzo alles goed, maar zit gewoon een beetje benzine aan de buitenkant van me carb en vlotterbaak gaat leeg. maar ik heb geen idee hoe het komt het is vgm niet de vlotterbak pakking want die is nog goed. en heb die opnieuw erop gedaan. hoe zou dit kunnen komen?
Post automatically merged:

dit dus, alles wijst in dit geval op een fout tijdens het terugmonteren.
haal een exploded view van je carb tevoorschijn en kijk of alles klopt en of alles op de juiste wijze terug is gemonteerd.
.
 
heb alles al opnieuw gedaan enzo alles goed, maar zit gewoon een beetje benzine aan de buitenkant van me carb en vlotterbaak gaat leeg. maar ik heb geen idee hoe het komt het is vgm niet de vlotterbak pakking want die is nog goed. en heb die opnieuw erop gedaan. hoe zou dit kunnen komen?
Post automatically merged:


.
Als deze uit de vlotterbak lekt is hij dus niet meer goed, als de pakking met het blote oog nog goed lijkt zegt dit niks.
Zeker zo’n rubberen pakking, die kan je eigenlijk maar een keer gebruiken.
Post automatically merged:

Als deze uit de vlotterbak lekt is hij dus niet meer goed, als de pakking met het blote oog nog goed lijkt zegt dit niks.
Zeker zo’n rubberen pakking, die kan je eigenlijk maar een keer gebruiken.
Desnoods haal je je carb los, gooi er benzine in en kijk waar t lekt.

maar in dit geval dus 99% de vlotterpakking.
 
Back
Top