Vloeibare pakking gebruiken als voet, en koppakking.

kilzone

Well-Known Member
DR 50 gietijzer (AC)
Gianelli NRX

Hallo, omdat ik met mijn squish te hoog uit kom, met kop pakking van 0,4 en voetpakking van 0,4mm wil ik vragen of je dit ook met vloeibare pakking kan doen.

Ik heb rode vloeibare pakking wat tot 250 graden kan, en 680 bar kan weerstaan.

Zal dit gaan lukken, kwa temperatuur?
Hoe warm word je cilinder ongeveer kop/ voet

Alvast bedankt,

MVG Kilzone

Advertisement - register to remove this

nee dat werkt niet bij je voet omdat dat vloeibaar is(duh) en dat druk je in elkaar dus heeft het geen nut als je squish goed is kan het wel. en volgens mij is je pakking niet goed goed omdat het wel warmer wordt als 300 graden.
ik heb transparante van wurth en die wordt gebruikt bij vrachtautos en is goed to 800 graden.

correct me if i'm wrong

de squish goed zetten bij een racer is niet te vergelijken met zo'n simpel vervangingscilindertje , bij een racer staat elk onderdeeltje maximaal zo'n beetje , alles staat op scherp , daarbij maakt 1 klein dingetje je setup of het breekt het...

squish kan best veel doen op een getuned blok , maar daar moet je ook niet te veel aan vast hangen.

op een cilinder als deze boeit het geen ruk of je nou helemaal geen squish meet of je zet m bijv. op 0,6 , zo'n setupje is gewoon te rustig om het verschil te laten maken...

maargoed , dit is het tweede topic al waar je dit vraag , dus of je snapt het niet of je wilt het niet snappen..

Back