This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vlammende PUCH :P

als de uitlaatjes beter waren zou het zeker flammen , ik bedoel 5x het vermogen wat elkaar versterkt zal toch wel willen lopen

ik vind het er erg stoer uit zien , ik wil dat ook
 
Idee is erg vet maar vind 2 cil miniracer die ik heb gezien veel vetter



2 cilinder (2x 40cc) ding zou een 15-16 pk moeten leveren

Originally posted by Gizmotreme
op de karts heb je ook 60cc mini motoren met klein uitlaatjes.. zijn beetje vierkant en misschien 15 cm lang.. dus hoeft niet persee.. en die zijn ook 2slag



Met miniracer is het moeilijk uitlaat kwijt te worden (spreek uit ervaring , zeker bij eigenbouw)
 
wUw, Rudy, vet ding... Wat is dat zwarte ding boven op het blok? En hoe ver kan die voorvork inveren, voordat de band de radiateur raakt
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
wUw, Rudy, vet ding... Wat is dat zwarte ding boven op het blok? En hoe ver kan die voorvork inveren, voordat de band de radiateur raakt

Denk dat het luchtfilter is. Voorvork is (net zoals op polini miniracer) volgens mij hardstikke nep.
 
Heb nog een andere 2 cil (vind hem persoonlijk iets minder als de andere (appie rs250 achtige) mini.


Hier is mooi de 2e cilinder te zien(deze loopt dus als een soort screamer (om de 180 graden ontsteking, die andere om de 90-270 ofzo)
 
Heeft er nix mee te maken.
Bij een boxer motor staan de cilinder tegenoverelkaar.. en dat heeft deze