VivacVivacty knipperend lampje

  • Thread starter Deleted member 68514
  • Start date
D

Deleted member 68514

Guest
Peugeot Vivacity 2takt bromscooter 2008 model. Origineel. Ik heb een vraag. Ik sta 50km v huis. En mijn knipperlicht lampje gaat snel knipperen terwijl de lampjes alle 4 goed zijn.

Zou t te maken kunnen hebben met de bougiekabel? Of de dop?

Ik heb geprobeerd de bougie gisteren te vernieuwen maar kreeg hem niet los.
Dus ipv grof geweld heb ik de dop er terug op gedaan.

Hij rijdt gewoon goed,knipperlichten knipperen goed. Zou ik de bougiekabel inkorten? Dat hij vers koper heeft?
 
Advertisement - register to remove this

Het kan zijn dat het aan je accu ligt want als die niet genoeg spanning kan leveren aan het relais van het knipperlicht dan knippert die sneller dan normaal
Ik ben er achter, ik had mijn kettingslot op de voetenplank liggen op een hobbel weg.

Kabel weg en op vlak asfalt probleem opgelost.

Ik had ook nog s de achterrem te ver aangedraaid.
Ik d8 meteen aan de opmerking van Eurokit, dat de schakelaars vh stuur mooi maar duur zijn om te vervangen.
Gelukkig niet nodig
Post automatically merged:

Het kan zijn dat het aan je accu ligt want als die niet genoeg spanning kan leveren aan het relais van het knipperlicht dan knippert die sneller dan normaal
Hij ging onder het rijden knipperen. Maar mijn accu is ook zwak.

Er zit zo'n rood controle lampje op t dashboard. Kan ik dat laten knipperen? Nep alarm zeg maar
 
Ik ben er achter, ik had mijn kettingslot op de voetenplank liggen op een hobbel weg.

Kabel weg en op vlak asfalt probleem opgelost.

Ik had ook nog s de achterrem te ver aangedraaid.
Ik d8 meteen aan de opmerking van Eurokit, dat de schakelaars vh stuur mooi maar duur zijn om te vervangen.
Gelukkig niet nodig
Post automatically merged:


Hij ging onder het rijden knipperen. Maar mijn accu is ook zwak.

Er zit zo'n rood controle lampje op t dashboard. Kan ik dat laten knipperen? Nep alarm zeg maar
 
Er zit zo'n rood controle lampje op t dashboard. Kan ik dat laten knipperen? Nep alarm zeg maar

Dat is een olie controlle lampje. Hoort normaal bij het aanzetten even te knipperen en dan weer uit te gaan.


En waarschijnlijk is je accu diep ontladen.. Dan heeft hij ook nog maar weinig start capaciteit.
 
Back
Top