Vivacity

Kaasje

Member
Ik heb een Vivacity 2008> ik wil een Yasuni R uitlaat kopen en ontgrenzen en sproeier setje maar ik heb geen idee welke kleur trek en drukveer ik moet hebben kan iemand mij in de goeie richting sturen. Graag malossi kleuren.;)
 
Advertisement - register to remove this

Hey Kaasje,

Als je met de std 50cc rij, zou je met de std drukveer goed afkunnen. Alleen de juiste rollen monteren.

Als je een malossi fan ben, heb ik de juiste trekveren set voor je gevonden waarmee je kan spelen.

Malossi artikelcode: 29 9605

succes met afstellen!
 
Ik heb een Vivacity 2008> ik wil een Yasuni R uitlaat kopen en ontgrenzen en sproeier setje maar ik heb geen idee welke kleur trek en drukveer ik moet hebben kan iemand mij in de goeie richting sturen. Graag malossi kleuren.;)


Volgens je profiel afbeelding is dat geen Vivacity 2008>

Eerder eentje van 2007 en ouder. Want vanaf 2008 is de NEW vivacity op de markt gekomen.. Deze staat niet op jou afbeelding.

Bij een snelle uitlaat moet je zoiezo de drukveer vervangen op een peugeot vertikaal blok. De standaard veer is niet bereikend op het snelle verloop van optrekken door je nieuwe uitlaat.

Hier in zal een witte malossi veer gewoon voldoende zijn.

Trekveren zou ik pas vervangen als je de uitlaat kan uittesten.. Kan je direct zien of het nodig is om deze te vervangen.. Sommige peugeot koppelingen komen eigenlijk al met te sterke trekveren, en waarschijnlijk zijn deze al voldoende voor de yasuni R.. En anders kan je deze altijd nog vervangen met iets anders.
Post automatically merged:

Hey Kaasje,

Als je met de std 50cc rij, zou je met de std drukveer goed afkunnen. Alleen de juiste rollen monteren.

Als je een malossi fan ben, heb ik de juiste trekveren set voor je gevonden waarmee je kan spelen.

Malossi artikelcode: 29 9605

succes met afstellen!

Dat zijn niet de juiste trekveren..

Deze zijn de goede:

NaRAKU



Malossi



Of anders voor piaggio. Die passen ook in peugeot.

Die van minarelli kunnen iets korter of langer zijn, en dan klopt de veerspanning in de koppeling niet.
 
Last edited:
Back
Top