vivacity

savio

New Member
hoi ik heb een vraag
wie weet wat voor sproeier het beste is
voor 70 cc airsal en technigas next R uitlaat
voor vivacity dat hij het mooist loopt
er zit nu sproeier 62 in
laat met het even weten
 
Advertisement - register to remove this

Setje sproeiers halen en uit testen.
Je hebt ze wel naraku of tnt.
En dan de grote varianten van 70+ tot 90+is dat.

Rond 80 beginnen is geen overbodige luxe met een 70cc.
Denk dat de 62 een beetje aan de kleine kant is. Ik rijd zelf al groter op een 50cc
 
Heb je zelf al wat geprobeerd. want lees niks terug in je begin post. 70cc afstellen op dat blok is een drama.

Want eigenlijk hoor je met die 70cc hoger in sproeier te gaan, maar in werkelijkheid loopt hij redelijk beter op een kleinere sproeier waarop die eigenlijk al te arm loopt. Dus 70cc op dat blok raad ik je niet aan.
Hoofdzakelijk probleem is de beperkte inlaat en luchtfilter box.

Hoger dan half gas met die cilinder en beperkte luchtfilter box zal die daarop gaan afremmen / begrenzen.
Denk dat je het redelijk lopend krijgt met een power filter.
 
Setje sproeiers halen en uit testen.
Je hebt ze wel naraku of tnt.
En dan de grote varianten van 70+ tot 90+is dat.

Rond 80 beginnen is geen overbodige luxe met een 70cc.
Denk dat de 62 een beetje aan de kleine kant is. Ik rijd zelf al groter op een 50cc
dankje ik ga ze halen
Post automatically merged:

Heb je zelf al wat geprobeerd. want lees niks terug in je begin post. 70cc afstellen op dat blok is een drama.

Want eigenlijk hoor je met die 70cc hoger in sproeier te gaan, maar in werkelijkheid loopt hij redelijk beter op een kleinere sproeier waarop die eigenlijk al te arm loopt. Dus 70cc op dat blok raad ik je niet aan.
Hoofdzakelijk probleem is de beperkte inlaat en luchtfilter box.

Hoger dan half gas met die cilinder en beperkte luchtfilter box zal die daarop gaan afremmen / begrenzen.
Denk dat je het redelijk lopend krijgt met een power filter.
oke ik ga kijken wat hij doet
 
Back
Top