vivacity wil niet harder als 80!!

VivacityT6

Well-Known Member
Heej!!

Mijn vivacity krijg ik niet boven de 80!!!
Ik heb al van alles geprobeerd maar kom maar niet over de 80 heen !!!
Mijn setup is : cilinder:80cc pinasco,uitlaat yasuni r, 17,5 mm carb(met 80 sproeier) ,polini speedcontrol ,met 7.5 grams rollen en 15 % drukveer,malossi mebraam klepjes ,en luchtfilter(standaard malossi)
Wie WEET WAT HET PROBLEEM IS ?????
ow btw de kleur van de bougie is mokka bruin.
En al deze onderdelen zijn nieuw!
Word er gek van had minstens 100 verwacht(op viva teller)
alvast bedankt!!!
 
Advertisement - register to remove this

Denk het niet!!?
heb met windje mee met standaard cilinder 90 op die teller gezien!!
dus dat moet in iedergeval mogelijk zijn.
Maar ik heb geen idee of de cdi begrenst is.
Misschien weet iemand hier op het forum het wel?????
 
Toeren verloop is op zich(naar mijn gevoel)best goed trekt aan een stuk door niet echt hard maar wel goed, alleen op het eind zo`n beetje bij de 70 maakt ie veel toeren en doet ie weinig!! slechts 80!!!
wat een ellende!!
 
Moet toch echt wel wat meer als 80 uit te halen zijn toch?
Heb 85 gereden met standaard cilinder en yasuni z!
en heb niks aan de vertanding gedaan ofzo.
alleen die speedcontrol en die 15%drukveer van polini.
 
steppy spy said:
ik weet niet hoe de vertanding van een viva is, maar mss is die aan zijn einde. Het kan zo maar zijn he ;) Hij is verder wel goed afgestelt?
ligt aan je vario en aan je drukveer. stop daar de originele weer in met 7 gram rollen.
 
Heb trouwens gehoord dat de vertanding van een speedfight1 ac hetzelfde is.
En dat het hele blok hetzelfde schijnt te zijn?
En die rijden (zeggen ze) standaard ook al 90 a95 op de peugeot teller
 
jayson said:
ligt aan je vario en aan je drukveer. stop daar de originele weer in met 7 gram rollen.

Hoop toch niet dat je hem aanraadt om zn originele drukveer er weer in te doen..
En die speedcontrol zal heus niet voor die prijs exact hetzelfde zijn als de originele vario van peugeot.. weet dat die niet brak zijn maargoed.
Probeer maar is ff te spelen met rollen..
 
MinaRallyLC said:
denk dat het probleem eerder aan die cilinder ligt. die 80cc zijn meestal maar heel erg tam ten opzichte van een 70cc.
dan zou hij toch nog niet trager moeten gaan dan met z'n std. cilinder. Als hij veel toeren op top gaat maken lijkt 't er idd. wel op alsof je snaar niet verder kan klimmen, dus probeer je std. vario mar eens...
 
Back
Top