Vivacity voor-/achterlicht

vivaspin

Banned
Hallo iedereen,
Ik heb een probleem met de voor en achterlicht van mijn vivacity brom(2002).
Als ik de lichten aandoe dan doen ze het gewoon maar gaan steeds uit en aan, over asfalt gat het dan wel iets beter, maar als ik over kinderkopjes rij dan vallen ze steeds weg en gaat weer aan.

Wat denken jullie ervan?

PS: heb al nieuwe lampjes geprobeerd.
 
Advertisement - register to remove this

Bij mij zitten twee aansluitingen in elkaar vast geklikt net achter de lamp. (kom ff niet op de naam hoe zo'n aansluiting heet |()

Ik weet niet of het bij een vivacity hetzelfde is (denk dat dit redelijk universeel is? correct me if im wrong) ..

misschien dat deze aansluitingen wat losjes zitten?
 
ja, heb het probleem een beetje kunnen fixen, draadjes zaten goed vast maar kwamen tegen elkaar aan. Dus heb ik geprobeerd ze te scheiden van elkaar. Maar als ik nu de licht aandoe dat moet ik een flinke klap op de koplamp geven voordat die aangaat, maar dan blijft ie wel aan.
 
hmm denk toch niet dat als je het probleem bij de draadjes heb gevonden,
het licht zelf ook nog een apart probleem is.. zorg dat je de draadjes ff naloopt
en dat ze overal van elkaar zijn gescheiden.
Als ze ergens gestript tegen elkaar aan liggen (dus zonder draad) kan je er ook een stukje tape omheen doen, dat ze niet tegen elkaar kunnen komen.

(en als eerste ff checken of je licht wel goed aangedraaid is)
 
Zit dan toch iets los bij je bedrading of je lampjes o.i.d zitten niet goed vast, maar denk dat je het toch bij het eerste moet zoeken.

Controleer gewoon even alle connectortjes, etc.
Haal desnoods al je kappen eraf, misschien even werk, maar als je het probleem dan vind ben je er een stuk geruster op.
 
Back
Top