Vivacity verzuipt

ik had een vraagje ik heb onderlaatst een oude Peugeot vivacity gekocht voor stuntscooter uit 2005 maar hij blijft steeds verzuipen waar zou het aan kunne liggen zit nu sproeier 70 in standaard hij is nog gwn 50cc standaard carburateur zou het aan de choke kunne liggen want krijgt voor mijn gevoel veeelste veel benzine
 
Advertisement - register to remove this

Het ligt er een beetje aan welke setup er onder ligt. We kunnen niet gaan raden....
Wie weet ligt er een snelle uitlaat onder of een powerfilter .
Met standaard luchtfilter en uitlaat ligt de standaard sproeier in de Peugeot vert blokjes rond de 54 dus .
 
Het ligt er een beetje aan welke setup er onder ligt. We kunnen niet gaan raden....
Wie weet ligt er een snelle uitlaat onder of een powerfilter .
Met standaard luchtfilter en uitlaat ligt de standaard sproeier in de Peugeot vert blokjes rond de 54 dus .
Zit nu een sito uitlaat op en heb een sproeier 54 maar dan loopt ie slecht dat heeft hij niet zen maximale powe
 
heo bedoel je hij verzuipt? slaat die af bij gasgeven? zo ja wat oor geluid maakt die dan? 70 mm sproeier is met orginele carburateur zowieso veels te groot. als die teveel benzine krijgtr ligt het zowieso niet aan de choke. de choke regelt helemaal niks met de benzine. de choke regelt alleen de hoeveelheid lucht. maar 'verzuipt die alleen met koude of warme motor of start die in zijn geheel niet?
 
heo bedoel je hij verzuipt? slaat die af bij gasgeven? zo ja wat oor geluid maakt die dan? 70 mm sproeier is met orginele carburateur zowieso veels te groot. als die teveel benzine krijgtr ligt het zowieso niet aan de choke. de choke regelt helemaal niks met de benzine. de choke regelt alleen de hoeveelheid lucht. maar 'verzuipt die alleen met koude of warme motor of start die in zijn geheel niet?
Als ik hen start naar een paar seconden loopt er benzine uit en valt ie stil
 
Kijk naar je vlotternaald en vlotter.
Hier is waarschijnlijk iets mee aan de hand zodat de vlotternaald de vlotterkamer niet afsluit als de vlotterkamer vol is.
En loopt deze waarschijnlijk over.
 
Last edited:
je kan de carburatuer loshalen, die op zijn kop houden en dan zachtjes met je mond lucht in de benzine inlaat blazen. als je dit niet lukt sluit de vlotterkamer goed af. anders idd vlotter en vlotternaald nakijken zoals sparky al zei
 
normaal gesproken zou die dan wel dicht zijn. is de vlotter misschien lek? enige wat ik anders nog kan bedenken, is dat wanneeer jij een wheelie maakt de naald open gaat staan. en de bak overstroomt. misschien dat je kan proberen om het overloop slangetje langer te maken en naar boven te richten ,Zodat de bak niet overloopt.Ik weet niet of dit gaat werkent maar stukje slang kost de kop niet.
En je weet he wheeilie alleen op eigen terein ;)
 
Last edited:
normaal gesproken zou die dan wel dicht zijn. is de vlotter misschien lek? enige wat ik anders nog kan bedenken, is dat wanneeer jij een wheelie maakt de naald open gaat staan. en de bak overstroomt. misschien dat je kan proberen om het overloop slangetje langer te maken en naar boven te richten ,Zodat de bak niet overloopt.Ik weet niet of dit gaat werkent maar stukje slang kost de kop niet.
En je weet he wheeilie alleen op eigen terein ;)
Ja planne van zijn veranderd k ga een grotere cab kopen en een 70 cc dus dan heb k wss dat probleem ook niet meer en gelijk opgevoerd

Wheelie alleen op eigen terrein komt goed
 
Back
Top