Vivacity valt opeens uit bij vol gas

xxx999

New Member
Goedenavond,

Ik heb een vivacity 70cc

Tijdens het rijden viel die opeens helemaal terug alsof ie valse lucht kreeg en na een beetje gas terug ging het wel weer.

Ongeveer 100 meter verder gebeurde dit weer en kreeg ik hem wel gestart maar zodra ik gas gaf hoorde je gelijk het bwhaaab geluid alsof ie heel veel valse lucht pakte (alles zat goed vast) ik heb hiervoor vandaag ook heel veel gereden en geen enkel probleem gehad.

Heb de carb goed schoongemaakt en het luchtfilter ook, de bougie vonkt gewoon goed (wel meer oranje vonk dan blauw) en nadat ik dat heb gedaan start ie helemaal ni meer.

Dus als ik kick start en hou het gas een beetje in hoor ik weer een bwaahhb geluid.. ik heb dit nog nooit gehad, misschien de membraanplaatjes kapot ofzo?

Als iemand het weet graag een reactie.

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Goedenavond,

Ik heb een vivacity 70cc

Tijdens het rijden viel die opeens helemaal terug alsof ie valse lucht kreeg en na een beetje gas terug ging het wel weer.

Ongeveer 100 meter verder gebeurde dit weer en kreeg ik hem wel gestart maar zodra ik gas gaf hoorde je gelijk het bwhaaab geluid alsof ie heel veel valse lucht pakte (alles zat goed vast) ik heb hiervoor vandaag ook heel veel gereden en geen enkel probleem gehad.

Heb de carb goed schoongemaakt en het luchtfilter ook, de bougie vonkt gewoon goed (wel meer oranje vonk dan blauw) en nadat ik dat heb gedaan start ie helemaal ni meer.

Dus als ik kick start en hou het gas een beetje in hoor ik weer een bwaahhb geluid.. ik heb dit nog nooit gehad, misschien de membraanplaatjes kapot ofzo?

Als iemand het weet graag een reactie.

Alvast bedankt!

als je membraan niet goed is dan zou die ook niet stationair lope,

Begin s even met je sproeier te bekijken, welke zit er nu in en wat is de kleur van je bougie?

Dubbel check toch eve op valse lucht. Anders even je luchtschroef stellen
Komen er ook spetters uit je uitlaat of is je bougie vettig?

Als je vonk niet blauw is hoef dit niet persee de oorzaak te zijn maar trek voor de zekerheid toch maar even een extra massa draadje en zet r even n nieuw bougietje in.
 
Back
Top