Vivacity uitlaat

Ik heb gezien op het internet dat een sito plus uitlaat voor een vivacity snor anders is dan een brom. Ze zeggen dat de flens net een stukje gedraaid zit. Nou is mijn vraag of een snor uitlaat nog op een brom/70cc cilinder past? Het lijkt mij dat ie dan allen een beetje gedraai zit of past het helemaal niet?
Mvg
 
Advertisement - register to remove this

waarom zou je een snor uitlaat op een brom cilinder willen hebben? Een snor uitlaat heeft ook nog een veel dunnere voorbocht.

Dus koppel is niet gigantische hoog en het hakt best wel wat in op het vermogen.

Snor uitlaat past alleen op snor cilinders. Brom uitlaat past alleen op brom en snellere cilinders. Waarom dit is gedaan? vanwege het opvoeren? aangezien er dan minder makkelijk een andere snellere uitlaat erop past. Er zijn wel cilinders waar beide op passen,maar dat is een aftermarket ding.
 
Last edited:
waarom zou je een snor uitlaat op een brom cilinder willen hebben? Een snor uitlaat heeft ook nog een veel dunnere voorbocht.

Dus koppel is niet gigantische hoog en het hakt best wel wat in op het vermogen.

Snor uitlaat past alleen op snor cilinders. Brom uitlaat past alleen op brom en snellere cilinders. Waarom dit is gedaan? vanwege het opvoeren? aangezien er dan minder makkelijk een andere snellere uitlaat erop past. Er zijn wel cilinders waar beide op passen,maar dat is een aftermarket ding.
Er wordt gezegd dat de bocht van de twee uitlaten niet anders is maar ik heb hem nu gewoon omgelast omdat ik het ff tijdelijk wil testen maar hij loopt oké en heeft wel veel koppen, maar ik heb wel het idee dat ik er meer vermogen uit kan halen met een goeie terugloper
 
Klopt origineel wel.
Maar dacht dat het om de sito+ uitlaat ging.
Die heb ik nog naast elkaar gehad hier.
Flens is ook niet 1 op 1.
Is wel zo te maken maar word er niet beter op.
Of je noet goed kunnen lassen zonder dat de uitlaat vervormt.
 
Back
Top