Vivacity sputtert als ik wil rijden

Status
Not open for further replies.

Elixz

Vivacity snor tuning
Hallo mensen,

Ik heb een vivacity met een probleem, als ik aan het rijden ben voelt het net alsof hij af en toe inhoud. Ik bedoel er mee dat ik wel doorrij alleen alsof hij een paar slagen mist of zo.
Nou reed ik vanavond naar een maat van me heen en het was de 1e tijd normaal rijden maar later begon hij steeds meer en meer in te houden, ook plofjes uit de uitlaat en soms helemaal geen vermogen meer. Een paar seconden later is er niks aan de hand en kan ik weer rijden.

Ik heb al een massa kabel van het blok naar het frame en de carb is helemaal schoon.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Ik hoor het graag
 
Advertisement - register to remove this

Carb nagekeken en doet het nog prima, alle sproeiers los gehaald en schoon geblazen. Vacuüm systeem werkt ook nog prima, membraan ziet er goed uit niks geen gaten of spleetjes. Bougiekabel kwam idd tegen een stukje frame aan dus die gelijk ook maar anders gelegd.

Begint al stukje bij beetje fatsoenlijk te lopen maar nog steeds af en toe dat hij ploft en inhoud. Vandaag zelfs zo harde plof gehoord dat ik dacht dat me uitlaat er af knalde :/
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Tf63D-dbpCc"]Filmpje Youtube[/ame]

Heb nog ff een filmpje gemaakt, het geluid is wel een beetje bud maar elke krr is een plof uit de uitlaat.

Heb gelijk ook een andere bobine opgezet maar nog steeds het zelfde kut probleem :|
 
Nou vandaag toch maar eens die viva voor de 200ste keer uit elkaar gehaald, ik kreeg een geniale brainwave om het blauwe kabeltje in het filmpje van het blok naar de bobine te maken ipv van het blok naar de accu. Sinds dien loopt hij als een zonnetje. Toch eigenlijk wel vreemd want als ik met een multimeter vanaf de min pool naar het frame meet kom ik toch op een weerstandwaarde van 0.06 ohm. Maar goed, scooters blijven af en toe rare dingen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top