Vivacity sproeier gaat niet aan

Kaasje

Member
Helppp ik heb mijn Vivacity opgevoerd en dus ook grotere sproeier in gedaan ik deed er 68in en hij stotterde dus deed een kleinere in 64 toen deed hij niks meer dus weer 68in gedaan deed ook niks toen weer originele sproeier deed het ook niet wat nu!?!?
 
Advertisement - register to remove this

Dan heb je iets niet goed gedaan. Even goed je handeling nalopen.

Dan kun je de volgende dingen controleren.

-loopt hij op remreiniger?

-vonkt hij?
Hij loopt als ik remreiniger op de gas schuif spuit. En mijn starinear schroef doet niks als ik aan hem draai heb hem compleet dicht gedraaid toen die liep maar liep precies zelfde als toen ik hem 2 slagen open had.
 
En mijn starinear schroef doet niks als ik aan hem draai heb hem compleet dicht gedraaid toen die liep maar liep precies zelfde als toen ik hem 2 slagen open had.
al gecontroleerd op dat ie geen valse lucht aanzuigt?

laat de scooter stationair draaien, en spuit remreiniger rond de inlaatmanifold. als het goed is mag het toerental niet veranderen
 
En mijn starinear schroef doet niks
Dit is normaal als de scooter niet start, een beetje een rare opmerking!
Of had je dit al voor je begon met "OPVOEREN"?

Dus je hebt aan de carburateur gerommeld en daarna start de scooter helemaal niet meer.
Je spuit remmenreiniger in de carburateur en de scooter loopt.

Conclusie, het beestje krijgt geen brandstof in de cilinder.
Actie, carburateur nakijken en checken op valse lucht ivm niet reageren op de stationairschroef.
 
Dit is normaal als de scooter niet start, een beetje een rare opmerking!
Of had je dit al voor je begon met "OPVOEREN"?

Dus je hebt aan de carburateur gerommeld en daarna start de scooter helemaal niet meer.
Je spuit remmenreiniger in de carburateur en de scooter loopt.

Conclusie, het beestje krijgt geen brandstof in de cilinder.
Actie, carburateur nakijken en checken op valse lucht ivm niet reageren op de stationairschroef.
Dank u ga morgen kijken. Wat ik ook apart vind is dat er een Varioplaat op zat en een prop. nu zit er een terug loper op zonder Varioplaat grotere sproeier en hij loopt 10km harder op teller
 
Oke maar weet u ook hoe het kan dat ik zo lage top snelheid heb
Mijn setup
ontgrenste vario met 7gram rollen
Witte drukveer
Gele trekveertjes
Yasuni r volledig ontgrenst sproeier 64
Ngk8 bougie
En gaat maar 70 op teller dus zou iets van 65 op gps zijn.
Het probleem kan namelijk een (te) lage compressie zijn, daarom, wat is de druk die zuiger in je cilinder maakt
 
Hij loopt als ik remreiniger op de gas schuif spuit. En mijn starinear schroef doet niks als ik aan hem draai heb hem compleet dicht gedraaid toen die liep maar liep precies zelfde als toen ik hem 2 slagen open had.
Hij loopt op brandstof dus ga je nu controleren of de carburateur brandstof krijgt.
 
Back
Top