Vivacity snorblok met Gianneli uitlaat sneller te krijgen?

=ferdi=

Well-Known Member
hallo

Ik heb een vivacity scooter met geel kenteken.
maar er zit een ontgrenst snorblok onder en loop nu 60-65 zou die met een terugloop uitlaat harder lopen?

grtz

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

hallo ik pas geleden dit topic aan gemaakt maar ik had toen het idee om het andere blok weer op te bouwen maar eigenlijk wil ik verder met deze.

dus mijn vraag is mij werd gezeg als je harder wilt gaan moet je ander cilinder (heel logiesch snorcilinder heeft maar 2 spoelpoorten) maar ik heb gezocht naar een andere snorcilinder met meer spoelpoorten maar die kan ik niet vinden.

En ik dacht dat bromcilinders niet pasen op een brom carter (ik heb peugeot snorcilinder en bromcilinder naast erlkaar gelegt maar die aansluiting die de carter in gaat zijn verschilend waren trouwens bijde vivacity cilinders)

Ik kan trouwens niet proberen of die brom cilinder past want die is vastgelopen diepen krassen in de wand en ik denk als ik dat toch probeer ik me zuiger beschadig.

grtz ferdi

sorry voor lange tekst
 
hallo ik pas geleden dit topic aan gemaakt maar ik had toen het idee om het andere blok weer op te bouwen maar eigenlijk wil ik verder met deze.

dus mijn vraag is mij werd gezeg als je harder wilt gaan moet je ander cilinder (heel logiesch snorcilinder heeft maar 2 spoelpoorten) maar ik heb gezocht naar een andere snorcilinder met meer spoelpoorten maar die kan ik niet vinden.

En ik dacht dat bromcilinders niet pasen op een brom carter (ik heb peugeot snorcilinder en bromcilinder naast erlkaar gelegt maar die aansluiting die de carter in gaat zijn verschilend waren trouwens bijde vivacity cilinders)

Ik kan trouwens niet proberen of die brom cilinder past want die is vastgelopen diepen krassen in de wand en ik denk als ik dat toch probeer ik me zuiger beschadig.

grtz ferdi

sorry voor lange tekst

Dan zal je het snor carter gaan moeten uitvrezen totdat het wel past.
En wil je niet kloten, moet je gewoon brom carters eronder gooien.

zijn er ook geen cilinders met meer dan 2 spoelpoorten. voor een snorblok.
En ik heb volgens mij nog een brom vertanding ligen moet ik even kijken .

Nee dat bestaat niet. Daarom heeft een snor cilinder ook maar 2 spoelpoorten.

Enigste optie die je hebt is carters uitvrezen, of de cilinder hemd ietsie pietsie dunner maken (niet te veel natuurlijk anders verlies je sterkte)
 
Last edited:
Back
Top