vivacity snor tunen

zuidwijk

weeeeee!
hey me stiefzussie krijgt morgen een viva snor die std is en ze wil hem opvoeren ik ben wel handig maar weet niks van snor brommers en al helemaal niet van peugeot :P wat moet ik allemaal eruit halen om hem te ontgrenzen en bijwerken enzo... er moeten geen tuning onderdelen komen want daar is zijn het ouder volk het niet mee eens :P thnx

Advertisement - register to remove this

Quad Sjezer said:
ring deruit halen? mebraam is GELOOF ik ook begrendsd

zeg dan niks , peugeot werkt iets anders..

in peugeot snor zijn de volgende begrenzers te vinden die makkelijk zijn te veranderen:

varioplaat , eruit halen incl deksel ,o-ring en vet , vario schoonmaken

dat was het :P

een Peugeot snor is behoorlijk begrensd , er zit een snor cilinder op , een snor uitlaat en de drukveer is anders , deze is aangepast op de cilinder en uitlaat.

je kunt er voor wat meer trekkracht een brom uitlaat op zetten , dan loopt ie mooier iig , maar dan loopt ie ook niet overdreven snel omdat de cilinder nog van het snor type is :)

okay ik ga zondag aan de slag :P uitlaat heb ik natuurlijk niet 1-2-3 maar goed die moet ze maar lekker zelf betalen... ik trap die vario begrenzer er wel uit en dan kijken we het wel ff aan... ik verw8 eerlijk gezegd geen wonderen met dat ding maar ja beter iets dan niets ;)

lekker hoor! hele dag bezig geweest met die kut snor, er zat al een brom uitlaat op, ik nog de vario eruit gehaald en nog wat dingetjes aangepast, ga een testritje maken (top was 55 km/h) ga ik op me smoel :S

Back