Vivacity snor afvoeren

Twixt

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb sinds kort een vivacity sportline uit 2005 (snor). Toen ik deze kreeg liep ie rond de 55. Nu heb ik de varioplaat erop geschroefd en een prop in de uitlaat gelast (Sito plus). Maar nu loopt ie nog steeds 38-39 en das nog net te hard. Maakt ook nog net iets te veel toeren. Rolletjes heb ik al op 13 gram zitten (origineel volgens mij 13,25 dus daar zou het niet aan kunnen liggen!?) en sproeier is gewoon origineel 48.

Wie weet wat voor begrenzer de vivacity snor nog meer heeft zodat ie gewoon helemaal standaard loopt? Originele uitlaat?

Thnx! Gr
 
Advertisement - register to remove this

Het zou kunnen dat je er een varioplaat in hebt zitten die zo gemaakt is dat hij net een klein stukje harder gaat ipv full pull, of je hebt er een brom cilinder op zitten.
 
Hmm, dus er zijn verschillende varioplaten? En met een brom cilinder zou die minstens 45 moeten lopen met begrenzers.

Gr
 
Originele snor uitlaat heeft vanaf de flens een heel dun buisje lopen (ong 1,5cm in doorsnede) hierop wordt hij natuurlijk ook begrensd. Ik weet niet hoe het zit bij de sito, want hoe meer uitlaatgassen je kwijt kan hoe harder hij zal gaan natuurlijk.

Of je kan nog met een elco als eurobegrenzer die je niet kan schakelen rijden. dan kan je het op elke snelheid afstellen die je wilt zonder gepruts
 
Hoi,

ik heb een bromcilinder onder de viva sportline met uitlaat onbegrensd loopt ie 65 van het weekend een plug geslagen in de uitlaat (trechter met pijpje) en nu loopt hij met bromcilinder 35.
 
Back
Top