Vivacity "oud"

Status
Not open for further replies.

Leon3951

New Member
Ik had een vraag, ik heb voor mijn peugeot vivacity een uitlaat gekocht alleen die is voor de 45km en ik heb een 25km.

Dan is mijn vraag kan ik op de 25km een 70cc zetten of is dat niet mogelijk?




 
Advertisement - register to remove this

Dat is wel raar want ik zie op verschillende site's dat het wel kan door middel van een "kleine aanpassing" en dat moet dan dat stuk afslijpen zijn of zo.







Mod-edit: Zou je graag geen BOLD letter type willen gebruiken.. Bij deze keer heb ik het aangepast.
 
Bij afslijpen komt er slijpsel in het carter , dus zo simpel is het niet , enige manier is om het blok te splitsen , alles er uit halen , (lagers Keerringen )en nok weg frezen. Dat geld voor elke Brom Cilinder op een Snorfietsblok.
 
Volgens mij zit er niet zo'n opvoer nok op. Of zie ik dat verkeerd?
 

Attachments

  • 1518884420403182704190.jpg
    1518884420403182704190.jpg
    150.7 KB · Views: 39
zo te zien niet nee, dan heb jij een nieuwer type blok, of is er een brom blok onder gezet ,( kan je zo zien of frame en bloknummers verschillend zijn of gelijk zijn ).
 
Ik denk dat het niet helemaal de bedoeling is dat we gaan praten hoe we een snor fiets gaan opvoeren... Als je een nieuwe cilinder nodig hebt, raad ik je hierbij aan een snor cilinder aan te schaffen / anders een bromversie van dit model scooter aan te schaffen.
Aangezien dat iedereen kan meelezen op dit forum, wegens het een openbaar forum is.. Wij van scooterforum.net willen niet aansprakelijk worden gesteld door wat een gebruiker hier uitspookt door nalatend gedrag..

Of te wel door andermans slechte gedragingen willen wij niet aangesproken worden.
Dus bij deze word de discussie dan ook gesloten.. Laatste tijd komen nieuwe mensen zich alleen maar aanmelden om hun goedkoop gescoorde scooter flink sneller te maken. Ik denk dat wij hier niet aan mee moeten gaan doen om het hier nog gezellig te houden.

/closed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top