Vivacity opvoeren

Thomsa10

New Member
Hallo,

Ik ben van plan om een vivacity te kopen. Dit als mijn eerste scooter waar aan ik wil leren sleutelen.

En deze scooter wil ik opvoeren weet alleen niet zo goed wat ik hierin het beste kan doen. Ik heb veel gelezen dat een 70 cc erop plaatsen onhandig is. Wat zijn dan de opties? Of kan een 70 cc wel? Wat raden jullie me aan?
 
Advertisement - register to remove this

Prima scooter om mee te leren sleutelen. Zeer degelijk en betrouwbaar blok. Qua opvoeren zijn de mogelijkheden beperkter dan minarelli horizontaal. Met een leuke uitlaat en vario rijdt het vast prima. Je kunt dan altijd nog overstappen naar een 70cc. Een Dr70 zou ik lekker laten, die zijn echt traag op peugeot.
 
Hallo,

Ik ben van plan om een vivacity te kopen. Dit als mijn eerste scooter waar aan ik wil leren sleutelen.

En deze scooter wil ik opvoeren weet alleen niet zo goed wat ik hierin het beste kan doen. Ik heb veel gelezen dat een 70 cc erop plaatsen onhandig is. Wat zijn dan de opties? Of kan een 70 cc wel? Wat raden jullie me aan?
Vriend van me had ooit een vivacity met terugloop en polini 70 cc bij hem trok ie heel goed, maar ik weet niet of er nog wat aan de koppeling gedaan was.
 
Back
Top