Vivacity onbegrenst maken

T

tIM

Guest
Hoe gaan we dit doen, ik heb totaal geen ervaring met peusjo dingen

dus, ongveer wat voor rollen, sproeier, trekveertjes enz

tnx
Tim

------------------
We are people like others, with 2 eyes, 2 arms, 2 legs and 2 wheels...
 
Advertisement - register to remove this

ik heb ook een peusjo thuis staan met een nrNIX 5.0 gram rollers en de trek veertjes die er bij geleverd zijn (welken weet ik niet) en de orgi sproeier en hij gaat 80km/h met wind stil en wind tegen 70--75km/h.
 
Heel leuk voor je, maar dat vraag ik toch niet?

owja, hij moet rond de 65/70 gaan lopen, het is voor een ouwe vriendin van me, hij mag niet te hard lopen, anders killt haar hele grote broer me
smile.gif
 
Ik heb zelf een speedfight AC, die zou het zelfde blokmoeten hebben als de vivacity.
als je de begrensers(1 bij de vario, die met 3 boutjes vast zit, en daardoor blokeert dat het gradenplaatje verder naar buitenkomt) en bij de uitlaat weg haalt kun je denk het beste sproeier 78 ongeveer nemen, en 8,5 gram rollen. waarschijnlijk gaat hij dan max. 75/80.
Wil je hem max. 70 laten lopen...
dan kun je proberen of het lukt als je alleen de varioblokering weghaalt, en de begrenzer bij de uitlaat laat zitten. Hoe dit reageerd weet ik niet. maar als je geluk heb gaat hij wat harder en niet te hard.


------------------
Peugeot Speedfight Ac '98 : Gianelli Metal, Hebo race-koppeling, Malossi gele drukveer, Polini V-snaar, Mallossi Multivar, DR70,enz.
 
je kan ook nog de twee buisjes die aan de buis naar het luchtfilter zitten er uitrammen. helpt een klein beetje in prestaties en liep bij mij lekkerder. zoek inderdaad rond de 9-8 gram rollen verder zie micky
 
Back
Top